• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bilagor

• 1000036533.jpg
    1000036533.jpg
    457.7 KB · Visningar: 2
Ingen som råkat snubbla över en Vannen Watches med HMNIM-serien? De finns lite varstans på ebay i olika färger, men tänkte jag testar ifall någon här fått tag på en. Är intresserad av en men kan inte lägga ut nån köpes än.
Jag kan inte vara den enda som hade Blink182 som idoler? 😅

1000005932.png

Riktigt fin! 😍 Kollade på den orangea med men har ju redan min Doxa SUB 1200T Professional så fick bli en gul istället. 😁 Grymt med mechaquarts också, känns som en perfekt lösning för en beater.

Tycker den gula är vassare, dykaren är ju pricken över i:et 👌🏻

Orange Doxa slår ju H.G.P ändå, även fast jag tycker man får bra pang för pengen inte minst begagnat. För mig jag gav runt en tusing för min 😎

Tycker den gula är vassare, dykaren är ju pricken över i:et 👌🏻

Orange Doxa slår ju H.G.P ändå, även fast jag tycker man får bra pang för pengen inte minst begagnat. För mig jag gav runt en tusing för min 😎
Ja, dykaren är kul och också en anledning till att jag köpte den. Dykare och knarkade hajar på tavlan går alltid hem! 👌 Hehe, håller med om att Doxan slår den men som du säger är det lite annan prisklass, typ sju gånger pengarna. 😅 Gav drygt 3K för denna med länken och gummit så ändå prisvärda även till nypris. En tusenlapp är ju löjligt. 😁

Tillbaka
Topp