Nämen! Välkommen till klubben!Nytillskott, första på länge! Kul
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nämen! Välkommen till klubben!Nytillskott, första på länge! Kul
![]()
Bra pris för den på tratten ändå. Helt ny typ.Swatch, släng dig i väggen! Jag säger bara Vega by Citizen från 90-talet. Boett i blästrat stål, plastbezel och full lume tavla. Inte nog med det, 200 meter och skruvad krona. Känn på den
![]()
Tack. Den var riktigt sommarkul faktiskt. Nej den var i princip nos. Mina trötta ögon hittade inga repor. Dock lite svårt med måtten vilket resulterade i att den var mindre än vad jag trodde.Bra pris för den på tratten ändå. Helt ny typ.
Great catch
Satt och tittade på youtube videos på Le forban igår.. farligt farligtVåren är här. Bandbyte.
![]()
![]()
![]()
Blir alltid lika glad då jag ser fransosen.Våren är här. Bandbyte.
![]()
![]()
![]()
Nu på ett murrigt canvas, gjorde sig bra
![]()
Tackar! Den är full av charm och historia. Första klockan att klara 1000m på sin tid. Lite härlig reklamPassade ju utmärkt. Kul klocka att se i tråden för övrigt, riktigt tuff!![]()
Tackar! Den är full av charm och historia. Första klockan att klara 1000m på sin tid. Lite härlig reklam
![]()
![]()
![]()
Vilken läcker combo !Trevlig helg gott folk!
![]()
Tack. Ja, "ljust och fräscht" som en mäklare hade utryckt det.Vilken läcker combo !![]()
Den fräsche fransosen har fått blå "badbyxor" på sig och tagit sig ur "bundfångeriet"...
Fin färg på den lille rackarenDen fräsche fransosen har fått blå "badbyxor" på sig och tagit sig ur "bundfångeriet"...![]()
Halloj…Nämen! Välkommen till klubben!
![]()
Halloj…
Helt ny här på KS men ville bara säga att den va snygg![]()