Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här, väntar på glöden ska ta sig… bytte till aqualand, blir nog byte igen senJag och Lorier väntar på perfekt glöd...
Till middag blire hamburgare enligt Börje Salmings recept
![]()
![]()
Den gör sig på många band![]()
![]()
![]()
Ser nästan gunmetal grå ut på första två bilderna. I verkligheten är den mörkare, likt sista bilden. Hade den på ett grönt vintage tropic sport men jag tror nog att svart på svart är snyggast.
Jo, apropå det där med sälja klockor och få sålt till ett uthärdligt pris. Billigare microbrandklockor och Kina-ur verkar gå bra att få iväg via Tradera. De tre-fyra jag kursat nu skulle jag påstå gav bättre pris, även efter att Traderas kommission dragits av, än vad de skulle gett här. Däremot misstänker jag att dyrare microbrands kan vara lite "hit or miss" att få ett bra pris via Tradera. Säg en Aquastar eller Serica eller liknande kanske kan säkert vara knepigare. Är det mycket pengar så vill väl vanligt folk ha ett varumärke de känner igen.
En lite läskig aspekt med Tradera kan kanske vara risken få en köpare som inte kan nåt om mekaniska klockor och pajar verket genom felaktig datumändring och så.
Har du BoR-länken till den med? Är ett bra strapmonster den där BalticenDå ligger James Bond natot i kö till tvättmaskinen efter gårdagens jobb så idag fick jag ta ett annat![]()
Nej köpte den på tropicgummi men testade BOR länken från seestern en snabbis, inte helt perfekt passform med ändlänkarna men funkadeHar du BoR-länken till den med? Är ett bra strapmonster den där Balticen
Ser ju ändå bra ut. Jag är på min andra Aquascaphe och länken är en av anledningarna till att jag kommer tillbaka till den.Nej köpte den på tropicgummi men testade BOR länken från seestern en snabbis, inte helt perfekt passform med ändlänkarna men funkade![]()
Grymt bra Sb01Ser ju ändå bra ut. Jag är på min andra Aquascaphe och länken är en av anledningarna till att jag kommer tillbaka till den.
![]()
Gissa dinkan med detta sköna glas?
![]()
Den där diggade jag skarpt!Deep blue släpper lite nytt i sin masterserie, moptavla och vit chapter ring gjorde den gott![]()
![]()
![]()
Får hem en annan master 44mm på måndag, se hur den känns för denna såg intressant ut![]()
Den där diggade jag skarpt!