Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla fin är den i alla fall! Men ja en snabbjustering och ett lite mer reglerat verk hade verkligen inte skadat.
Då var den här, min introduktion till SPB-serien. Mycket som är bra, även om jag inte är imponerad över bristen på mikrojustering. Tidshållningen ska bli intressant också, den har man ju hört ska vara sisådär. Fortsättning följer!
Jäkla fin är den i alla fall! Men ja en snabbjustering och ett lite mer reglerat verk hade verkligen inte skadat.
Älskar Wise, jag vill ha fler.ADAMASCUS AD771A Stainless steel 904L
Specifications DIAMETER: 39 mm. DIAL: Enamel with "7" pattern (Black) CASE: Stainless steel 904L GLASS: Box shaped sapphire crystal front/ Sapphire crystal back with inner AR coating LUG WIDTH: 20 mm. LUG TO LUG: 47 mm WATER RESISTANCE: 100 m. STRAP: 1 Leather...wisetimepiece.com
Ny Wise
Nån gång måste jag prova på en sån.
Synd.. verkar vara bara Erikas som har i 19mm :/ Mässing finns men i 20mm.
Har du kvar bandet? hur ser den ut irl?
På hemsidan skrev de att spännet var förpatinerat. Det kanske går att återställa så att det patineras lika?
Ganska stor skillnad. Jag blev besviken först nen nu ser jag det bara som material som inte är stål.
"Jag köpte min Seiko för den suveräna länken!" sade ingen någonsin.
Då var den här, min introduktion till SPB-serien. Mycket som är bra, även om jag inte är imponerad över bristen på mikrojustering. Tidshållningen ska bli intressant också, den har man ju hört ska vara sisådär. Fortsättning följer!