I gårdagens solbad

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boettformen ser ut ett flygande tefat? Eller rättare sagt bandhornen går ju nästan uppåt istället för nedåt så klockan kan smita åt armen.Nytt från Zelos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller med. Inget jag kommer köpa pga bandhornen samt att cushion case inte är min cup of tea just nu.Boettformen ser ut ett flygande tefat? Eller rättare sagt bandhornen går ju nästan uppåt istället för nedåt så klockan kan smita åt armen.
Kanske är meningen? Har jag missat nåt?![]()
Håller med!Kronskydd väck. Hiss eller diss? Känner personligen att den tappar lite identitet och blir mer en i mängden.
![]()
![]()
Kronskydd väck. Hiss eller diss? Känner personligen att den tappar lite identitet och blir mer en i mängden.
![]()
![]()
Fast Momentum är mycket coolare!Ny beater, kan nog få en hel del tid. Enkel, Quartz, prisvärd deluxe och lättburen![]()
![]()
Lite som denna Vaer jag kan sakna just för de egenskaperna…![]()
Fredagsfika kvar sen är denna arbetsvecka avklarad
![]()
Nice! Samma mod för A168/F-105W eller någon annan?Nice! Väntar på leverans av min SKXMOD. Kör Casio-dräparen Armitron i stål så länge.
![]()
Nice! Samma mod för A168/F-105W eller någon annan?
Fast Momentum är mycket coolare!![]()
Du bär den braTyyyp halvvägs i mars och rätt skönt att vi går åt rätt håll.
![]()
Rattar R?Ute o rattar i solskenet. Ovant!
![]()