Enkelt val idag![]()
![]()
Den är faktiskt cool! Jag hade kunnat tänka mig en gul tsuyosa. Vad tycker du om den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enkelt val idag![]()
![]()
Den är faktiskt cool! Jag hade kunnat tänka mig en gul tsuyosa. Vad tycker du om den?
En bulle!Dagens ur är ett riktigt micro. Misstänker att det inte finns fler på forumet??
![]()
Nodus är galet bra. Denna var riktigt snygg!Dagens micro! Köpte den här i somras som en chansning efter att ha hört så bra om Nodus och det visade ju sig vara exakt så som ryktena sa. Toppkvalitet och utsökt utförd klocka. Lätt i övre segmentet av micros och steget är inte långt till t ex Christopher Ward.
![]()
Nyfiken fråga,vad är de för LE modell? Och vad skiljer dom åt?Hade på känn att du om någon skulle haja till, för gemene man ser det nog ut som en Matic men ickeinte helt enkelt att hitta en med endast 35 exemplar gjorda, missade en på c24 och det satte igång en riktig skattjakt haha. Det blev bra till slut!
Passar dessa klockor in här i tråden? Gjorde en video på dem och insåg märket blivit rätt stort men är väl ändå lite Microbrand? Men imponerande tavlor