• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ett vitt tropic kanske? 😬

Korspostar lite men fick hem en ny solkvarts idag. Tavlan går från silvermetallic till att nästan upplevas som vit. Kommer göra sig fint på gummi nu i vår och sommar 👌
1000038716.jpg
1000038715.jpg
Brukar inte gilla kronografer med fan den var snygg!

Får hålla med @Trollet12 ovan att den där medborgaren var riktigt lyckad! Vad är det för ref?
Det är CA4660-61A. Finns i silver, grön och koppar. Än så länge får man leta sig utomlands eller Amazon för att få hit dem till Sverige. Jag mejlade Ditur, Klockmagasinet och Ur&Penn men ingen av dem hade planerat få in den i närtid. Jag beställde min från Tyskland 🙂

Det är CA4660-61A. Finns i silver, grön och koppar. Än så länge får man leta sig utomlands eller Amazon för att få hit dem till Sverige. Jag mejlade Ditur, Klockmagasinet och Ur&Penn men ingen av dem hade planerat få in den i närtid. Jag beställde min från Tyskland 🙂

Tack så mycket! Riktigt lyckad modell som sagt. Många mer prisvärda ur från t.ex citizen har ofta liiite för korta visare men här har man verkligen tänkt igenom detaljerna. Ser påkostad ut. Bra köp, jag blev sugen på den gröna! Får forska mer, är trots allt fredag och då är det lätt att det går väl fort. 😅

Tillbaka
Topp