Va tycks om denna kombo? Lite somrigt iaf 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va tycks om denna kombo? Lite somrigt iaf
![]()
Jävligt schteek![]()
![]()
40an har bra dimensioner på pappret, men klumpig på armen. 35an är liten på pappret och i handen, men perfekt på handleden![]()
Jävligt bra dom där äldre Hydrosarna!Det är mycket orange nu för tiden men man får inte glömma storebrorsan röd.
![]()
Ja, den där har jag haft ett tag, svår att släppa då den ändå är såpass bra.Jävligt bra dom där äldre Hydrosarna!
Bryter av med lite rosa här
![]()
Såklart! Många kapsejsade ekor ute på älven vet du….Ja, den där har jag haft ett tag, svår att släppa då den ändå är såpass bra.
Den rosa har du legat och dykt på skepp länge ser jag![]()
Och just där är vattnet inte bräcktSåklart! Många kapsejsade ekor ute på älven vet du….![]()
KölappJävligt bra dom där äldre Hydrosarna!
![]()
Jävligt bra dom där äldre Hydrosarna!
![]()
Jo... Men orange är ändå orange...Det är mycket orange nu för tiden men man får inte glömma storebrorsan röd.
![]()
Om du ändå inte ska färgmatcha, testa ett sådant här så slipper du det avhuggna slutet på gummit.Jo... Men orange är ändå orange...
![]()
Gott feta visare
Tycker det ser ut ungefär som nåt liknande....Om du ändå inte ska färgmatcha, testa ett sådant här så slipper du det avhuggna slutet på gummit.
![]()
Orange Tropic Rubber Strap & Steel Buckle
Wolbrook orange tropic straps are made of NBR vulcanized rubber.wolbrook.com
Eller kanske ett sådant här till den gråa? Tavlan?
![]()
Grey Tropic Rubber Strap & Steel Buckle
Wolbrook grey tropic straps are made of NBR vulcanized rubber.wolbrook.com
Ja, förutom i ändarna närmast klockan.Tycker det ser ut ungefär som nåt liknande....
![]()
Ser riktigt bra ut! Blev bra sugen nu att slänga på mitt Erikas på min blåa Bb58’aKlocka nr5 för 2025, kunde inte motstå. Nu är det bara att vänta…
![]()