Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon här i bästa tråden som sitter på ett 20mm canvas de vill bli av med? Gärna åt det gröna hållet. Hit me up![]()
Vart köpte du den? Verka trevligTrots bestämt köpstopp klickade jag igår hem en klocka.
Ett erbjudande som var för bra för att motstå: en Pablo Profundo VB-2 till 60% rabatt.
Vart köpte du den? Verka trevlig![]()
Vad bli det för peng med frakt å sånt?Här. Passa på, det är 1 kvar!
Det står 4885kr men det blir neddraget när du gör beställningen.
![]()
Profundo VB-2
With diving becoming popular from around the middle of the 20th century, divers required reliable tools to keep track of the amount of air in diving tanks as well as their underwater activities. Back then, several major watch brands responded to the popularity of diving by introducing quality...www.gnomonwatches.com
Vad bli det för peng med frakt å sånt?
Måste ju vara ett fynd. Med det urverket och allt.. men Pablo![]()
Ja man får ju vara beredd på tullens avgifter. Gissar på ~600kr nånting. Tycker ändå det är värt det.
Verkar ju ganska prisvärt även till ordinarie pris...Här. Passa på, det är 1 kvar!
Det står 4885kr men det blir neddraget när du gör beställningen.
![]()
Profundo VB-2
With diving becoming popular from around the middle of the 20th century, divers required reliable tools to keep track of the amount of air in diving tanks as well as their underwater activities. Back then, several major watch brands responded to the popularity of diving by introducing quality...www.gnomonwatches.com
Den låg på ordinarie pris i min shoppingbag, sedan slut. Så det blev inget denna gång. Bra tips dock!Enligt vad jag hittat så går bara urverket i sig på ca 2000kr, och det finns i Steinhartklockor.
Jag gillar också nodate. Stilrent och man behöver inte bry sig om datum eller dagjustering.
Jo namnet är omdiskuterat bland klocknördar. Gör inget för mig.
Grep du den?
Den låg på ordinarie pris i min shoppingbag, sedan slut. Så det blev inget denna gång. Bra tips dock!
Måste ju vara ett fynd. Med det urverket och allt.. men Pablo
Den ligger i korgen nu..
Jag tog denEnligt vad jag hittat så går bara urverket i sig på ca 2000kr, och det finns i Steinhartklockor.
Jo namnet är omdiskuterat bland klocknördar. Gör inget för mig.
Grep du den?
Tjockt eller tunnare? Jag har ett sådant här i lådan:
![]()
Canvas - grön - Watchwear.se
Mjukt canvas klockband med slät struktur och bekvämt läder på undersidan. Finns i bredd 18mm, 20mm och 22mm – perfekt för din klocka.watchwear.se
Spelar mindre roll egentligen. Just den modellen har jag testat och är inget fan, men tack!
![]()
Det är något med en flygare på canvas som är så bra, får lite zenithvibbar![]()