Jag är åtminstone glad att du gjorde detÅngrar ibland att jag sålde den, fan vad coolt den är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är åtminstone glad att du gjorde detÅngrar ibland att jag sålde den, fan vad coolt den är!
Någon som testat en HGP mecaquartz? Något jag ska skippa om jag redan har en cwc sbs? Tänkte mest på likheten, visst ena är svart med dag/datum samt svärdhänder men likheten finns.
Var typ exakt den jag tänkte nappa isåfall men blev såld nu samma dag haha.![]()
H.G.P Diver 200M Mecaquartz säljes i Gävle | Blocket
1500 kr - Klockor - Gävle - Säljer en HGP Diver 200M Mecaquartz i nyskick. https://www.hgp-watches.com/products/diver-200-mecaquartz-diving-watch?variant=54...www.blocket.se
Haft en orange, grym på många sätt kanske lite stor mot vad jag hade önskat (hellre haft 40)![]()
Nu har jag ju en CWC titan, så ingen SBS. Men jag fick upp ögonen för den och hade dålig motståndskraft.Någon som testat en HGP mecaquartz? Något jag ska skippa om jag redan har en cwc sbs? Tänkte mest på likheten, visst ena är svart med dag/datum samt svärdhänder men likheten finns.
Nått tätt i höstrusket.
![]()
Hur gick det? Jag beställde en med ett extra svart armband.![]()
Senaste från fears x studio underdog. Kommer säljas nu på torsdag i obegränsad upplaga men enbart mellan 15-24. Jag är sugen. Någon annan?
Hur vet man hur länge man måste vänta?![]()
Kunde inte motstå, blev ett köp igår. Hängde på låset men kortet strulade såklart, så istället för att få se den redan nästa månad får jag vänta till januari![]()
Aha. såg nu listan med ordernummer. jag får vänta tills i mars....Hur vet man hur länge man måste vänta?
Tråkigt, men den som väntar på något gott..Aha. såg nu listan med ordernummer. jag får vänta tills i mars....![]()
Haha låter exakt som mig. Föll också dit. Kortstrul. Tror jag gick igenom ordern efter tre minuter, leverans i jan.![]()
Kunde inte motstå, blev ett köp igår. Hängde på låset men kortet strulade såklart, så istället för att få se den redan nästa månad får jag vänta till januari![]()
Haha låter exakt som mig. Föll också dit. Kortstrul. Tror jag gick igenom ordern efter tre minuter, leverans i jan.
Jag var på jobbet och loggade in första gången vid halv fyra, påbörjade beställningen men blev avbruten av samtal, och slutförde beställning inte förrän jag kom hem vid strax innan åtta. Så fick jag också order.nr 32870 vilket innebär att de sålt 1870 vid det laget.För jävligt, här förbereder man sig och så vill inte kortet vara med och lekajag tror inte att de är numrerade så det spelar väl ingen roll förutom att man får vänta en stund, vilket jag inte har något emot.
Jag undrar om de kommer gå ut med någon siffra över hur många som såldes. En ren killgissning skulle vara runt fem tusen.
Kan tänka mig att antalet sålda klockor dalade kraftigt under kvällen, de flesta hängde nog på låset för att säkra en tidig leverans.
Ja, jag hade nått gammalt kort sparat. Men lyckades komma rätt långt i auth med det.För jävligt, här förbereder man sig och så vill inte kortet vara med och lekajag tror inte att de är numrerade så det spelar väl ingen roll förutom att man får vänta en stund, vilket jag inte har något emot.
Jag undrar om de kommer gå ut med någon siffra över hur många som såldes. En ren killgissning skulle vara runt fem tusen.
Kan tänka mig att antalet sålda klockor dalade kraftigt under kvällen, de flesta hängde nog på låset för att säkra en tidig leverans.
Jag var på jobbet och loggade in första gången vid halv fyra, påbörjade beställningen men blev avbruten av samtal, och slutförde beställning inte förrän jag kom hem vid strax innan åtta. Så fick jag också order.nr 32870 vilket innebär att de sålt 1870 vid det laget.
Ja, jag hade nått gammalt kort sparat. Men lyckades komma rätt långt i auth med det.
Dom hade kapacitet för typ 450 i månaden tror jag, så blir en viss väntan för dom sista isf![]()