Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du säker på det? Fast vänta nu, hur blir det med lume på lume, kommer man att se något alls?Den vita är full lume
Grattis till en riktigt tjusig klocka! Fina bilder och kul med jämförelsebilden med Rolexen också.Mycket bra, perfekt som resebeater
Någon som har hittat om timvisaren går att byta till någon matchande guld Squale?
Det röda är mer åt vinrött, spegelblank metallic medan det blå är mer nedtonat.
Mycket bra, perfekt som resebeater
Någon som har hittat om timvisaren går att byta till någon matchande guld Squale?
Den vita är full lume
Two brothers from different mothersMycket bra, perfekt som resebeater
Skaplig duoMycket bra, perfekt som resebeater
Samma här. 40 eller 42 mm beroende på modellen. Jag har 17,5 cm handleder.Jag trivs ganska bra med 42mm. Handled på strax över 18cm så det brukar sitta riktigt bra.
JättesnyggNodus släpper Retrospect i ny färg, "Salmon Sky". Den där är ju sjukt cool!
Är kalas dess nodus operandi ?Nodus fick följa med på kalas.
Det där ser perfekt ut, avis. Fina bilder dessutom. Önskar vi också kunnat spendera dagen till sjöss men gäster på ingående så mycket att fixa. Blir trevligt.Skaplig duo
Jag har ingen duo att bjuda på men likväl Pepsin iaf
På väg mot lunchen förut.
48...46 här med, då kallar vi oss åldermän.
Modus Operandi har jag hört men inte NodusÄr kalas dess nodus operandi ?
Nej, jag uppfann uttrycket nyssModus Operandi har jag hört men inte Nodus
Det är en snygg klädedräkt, tycker jag , i avsaknad av en riktig länk med passande ändlänkar . (gammal bild)Fått på ett mesh på Squalen. Fint som snus!
Nej, jag uppfann uttrycket nyss
Fyfan, vill ha!Lägger upp en bild till...
Matchande bild, riktigt fint, både motiv och klocka.Denna är nog semesterklockan i år. Den är läskigt skön att ha på armen.
Vill ha!Dubbelpostar från Squale-tråden!
Stainless steel case
Tournable top ring with special glass insert
Special box sapphire glass
Screw crown
Screw back cover
Dial in black matt with index in superluminova old radium
Movement Automatic "SWISS MADE" SELLITA SW 200 - 26 JEWELS "REGLAGE ELABORÉ"
Case diameter: 39.00 mm
Diameter: 40.80 mm
Case thickness: 8.15 mm
Total watch thickness: 12.45 mm
Lug to lug: 48.50 mm
Lug: 22.00 mm
Dial diameter: 29.50 mm
Glass diameter: 31.50 mm
Glass thickness: 4.60 mm
Crown diameter: 7.00 mm
Water resistant: 30 ATM - 300 m
Jag är småkär i denna..ovm39Någon som har koll på svarta sub-alternativ utan mercedesvisare, med kronskydd och krona kl 3?
Hade steinhart haft denna utan mercedesvisare hade det varit kanon
VIsst kan den heta Pablo men det bör knappast stå mitt på tavlanVad säger folket, Steinhart killer ?
cool dinka men kan en cool dinka heta Pablo ?
Beroende på vad du menar med sub-alterantiv men CW c60 trident finns i svart/svart, utan mercedes, kronskydd och krona kl 3Någon som har koll på svarta sub-alternativ utan mercedesvisare, med kronskydd och krona kl 3?
Hade steinhart haft denna utan mercedesvisare hade det varit kanon