• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Group B vill inte lämna min handled ;)

Har vänt spännet på båda dom medföljande armbanden. Stygnen vid just spännerna är lite ”vassa” och kändes lite obehagliga. Synd bara att den tjusiga patchen blir delvis dold pga av min smala handled.

04CA4014-CE12-4616-B846-5C50F9040053.jpeg

Taskig lumeshot. Fin men inte så långvarig.

D1331831-69D0-4C83-9D9E-810867704959.jpeg

Och efter att ha tittat lite mer. Klockan är jag ännu helnöjd med. Förpackningen och tillbehören var snygga, med möjligt utantag för att inte allt riktigt fick plats i lådan utan t.ex. länken och instruktionsboken i sina respektive omslag låg utanför den snygga lådan. Och att instruktionsboken var en PDF på ett USB-minne inte en bok. Och att instruktionsboken pratar om "oxygen tank" för dykning trots att dykare brukar vara noga med att säga "luft" och inte "syre" om det man har i flaskan vanligtvis. I alla fall gjorde vi det på min tid. :)

Själva klockan känns ännu otroligt väl ihopskruvad med koll på detaljkvaliteten. Även så läderbandet som är det enda jag använt hittills. Med i lådan fanns ju också ett "tropic" och en nato-liknande rem vilka jag inte närstuderat än.
Kan bara instämma. Helnöjd!

• Like
Reactions: FOQ
Tillbaka
Topp