Men va f*n skall jag göra då? Måste hålla i pengarna till LE-klockan och villhöver Steinhart till semestern![]()

Tycker bara att Yeman är så fin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men va f*n skall jag göra då? Måste hålla i pengarna till LE-klockan och villhöver Steinhart till semestern![]()
Tycker jag med och jag klassar den som en keeper
Tycker bara att Yeman är så fin.![]()
Tänkte trycka gilla, men såg sedan att du tänkte byta bort din Yema?Ingen som sitter och trycker på en Steinhart Ocean 39 GMT 500 Premium och vill bli av med den? Kan tom tänka mig att släppa någon keeper som delbetalning
![]()
...eller mot(villigt) min Yema
![]()
skumt, måste ju vara nåt med upplösnings inställningarna? postade precis från samsung och det ser nog ok ut (via imgur visserligen)Nej, byta ned sig är inte intressant.
Haft ett otal telefoner med android och lagt upp bilder, och har alltid funkat förr
Får testa lite! Fotar på högsta upplösningen i telefonen, kanske borde testa att sänka lite och se om det blir mindre "tapp" när jag laddar uppskumt, måste ju vara nåt med upplösnings inställningarna? postade precis från samsung och det ser nog ok ut (via imgur visserligen)
Är vi bara 2 st som har en här i tråden?Ingen som sitter och trycker på en Steinhart Ocean 39 GMT 500 Premium och vill bli av med den? Kan tom tänka mig att släppa någon keeper som delbetalning
![]()
![]()
@EquilibriumJag har en Luminox som jag knappt använt innan jag bestämde mig för att det skulle bli min sommarklocka i år, den har suttit på sen i början på juni och jag är jättenöjd med den.
Extra plus för att den är otroligt lätt (botten är i karbon), sjukt bra lume och känns allmänt trevlig Kan inte göra annat än att rekommendera den @Equilibrium!![]()
Off topic: sen jag bytte telefon blir alla bilder jag lägger upp här lite småsuddiga, vilket de inte är i telefonen. Nån som vet varför? Störande...
Hoppas jag inteÄr vi bara 2 st som har en här i tråden?
Nja, sanning med modifikation. Yeman och Seiko PanAm, Seiko 0634, Seiko Grand Quartz samt min Cyma får man nog bända ur mina kalla döda händer om man vill ha dem... förutom om du råkar ha den där Steinharten dåTänkte trycka gilla, men såg sedan att du tänkte byta bort din Yema?
Grymmaste klockan!
KS skalar ner, ibland blir det bättre än andra gånger, lite oklart.Får testa lite! Fotar på högsta upplösningen i telefonen, kanske borde testa att sänka lite och se om det blir mindre "tapp" när jag laddar upp
Någon annan som sportar Farer här?![]()
Ser exakt ut som en seikoSlappar med Ankon, skulle vilja dra på en 2-tone Militat men de är fan dyra...
![]()
Verkar aptuff. Var farligt nära att försöka knipa denwohoo, julafton varje dag tack vare roligt byte med @CptSlow . Urmoders Grovana affordable i helt rätt stuk, Trevlig helg!
![]()
Ingen som sitter och trycker på en Steinhart Ocean 39 GMT 500 Premium och vill bli av med den? Kan tom tänka mig att släppa någon keeper som delbetalning
![]()
![]()
Inte så konstigtSer exakt ut som en seiko
Tack tackStörtskön klocka Leo! Går inte att repa den va?
Och efter att ha tittat lite mer. Klockan är jag ännu helnöjd med. Förpackningen och tillbehören var snygga, med möjligt utantag för att inte allt riktigt fick plats i lådan utan t.ex. länken och instruktionsboken i sina respektive omslag låg utanför den snygga lådan. Och att instruktionsboken var en PDF på ett USB-minne inte en bok. Och att instruktionsboken pratar om "oxygen tank" för dykning trots att dykare brukar vara noga med att säga "luft" och inte "syre" om det man har i flaskan vanligtvis. I alla fall gjorde vi det på min tid.
Själva klockan känns ännu otroligt väl ihopskruvad med koll på detaljkvaliteten. Även så läderbandet som är det enda jag använt hittills. Med i lådan fanns ju också ett "tropic" och en nato-liknande rem vilka jag inte närstuderat än.
Håller helt med, men just nu är jag lite desperat på att få in något nytt att leka medYeman ska du inte släppa! Är i mitt tycke bättre än SH.
Håller helt med, men just nu är jag lite desperat på att få in något nytt att leka med![]()
Verkar inte som att jag kommer hitta en Steinhart ändå de närmsta dagarna... kanske lite tur i oturen.Äh, ha lite tålamod. Yeman är ju så sjukt annorlunda.
Håll i slantarna. Du kan ju inte missa vår specialare för tusanVerkar inte som att jag kommer hitta en Steinhart ändå de närmsta dagarna... kanske lite tur i oturen.
Blir det riktigt illa får jag väl köpa en men då kan jag inte vara med på LE-klockan sen.