• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bjuder på lite microlume :cigar:
56F7FA41-7008-4B14-BFA6-D4DDF864B501.jpeg

Jag beställde här. Länk
Fri frakt så tror inte det gick att välja. Blev tipsad om sidan så beställde där istället för direkt från Proxima. Gummit kunde man beställt från annat ställe men tyckte det blev enklast såhär.:)
Finns en hel del olika roliga modeller :woot:
Tackar. Har redan spånat en hel del på deras sida och varit nära. Gillar bara inte att dom behöver
5-10 dagar på sig för att förbereda leveransen.
Är länge nog att vänta på den tröga postgången och sen postnords hemskt ineffektiva tullhantering. Dealbreaker för mig eftersom jag och vänta inte är kompisar alls :D. Dock mycket bra produkter.

Tackar. Har redan spånat en hel del på deras sida och varit nära. Gillar bara inte att dom behöver
Är länge nog att vänta på den tröga postgången och sen postnords hemskt ineffektiva tullhantering. Dealbreaker för mig eftersom jag och vänta inte är kompisar alls :D. Dock mycket bra produkter.
Jag återkommer med hur lång tid det tog :bag::D Är med sämst på att vänta. Men känns som om man inte har så mkt val just nu ändå :rolleyes:

Det där med 5-10 dagars förberedelse är någon Covid 19-grej. Annars brukar de vara galet snabba är min erfarenhet. Men det hjälper ju föga om det är nu du vill handla förstås. :D

Japp, men @Nilas beställde från EU-sidan. Vilket var frågan :)
Jag själv beställde från Korea när det begav sig. Och funderar på att göra det igen, jag saknar min Marine Diver.
Japp, såg det men tänkte komplettera med den andra möjligheten bara. Själv har jag handlat från båda sidorna och det har funkat smidigt oavsett men då har jag inte behövt testa garantiförfarandet som tur är.

Japp, såg det men tänkte komplettera med den andra möjligheten bara. Själv har jag handlat från båda sidorna och det har funkat smidigt oavsett men då har jag inte behövt testa garantiförfarandet som tur är.
Jag var ju tvungen att skicka min till Korea, två gånger dessutom. Gick ganska smärtfritt, men väntetiden var ju enorm.
Edit: Bilder är kul.
20190716_162212.jpg

Jag hade lite problem med spännet sist jag beställde min Tisell Explorer från EU-sidan.
Mailade dom och skickade ett foto.
Dagen efter kom mailsvaret att ett nytt spänne är på väg. Kom på några dagar :). Bra service.
Visst en del dyrare än från Korea men en keeper är en keeper :D.

Jag hade lite problem med spännet sist jag beställde min Tisell Explorer från EU-sidan.
Mailade dom och skickade ett foto.
Dagen efter kom mailsvaret att ett nytt spänne är på väg. Kom på några dagar :). Bra service.
Visst en del dyrare än från Korea men en keeper är en keeper :D.
Ja, det får man ju absolut väga in i kalkylen men är man en inbiten flippare som jag så blir det surt när den ska säljas eftersom andrahandsvärdet inte ligger så högt vanligtvis.

Ja, det får man ju absolut väga in i kalkylen men är man en inbiten flippare som jag så blir det surt när den ska säljas eftersom andrahandsvärdet inte ligger högt vanligtvis.
Jag har redan flippat tre innan. En vintage submersible och två marine divers. Jag hoppas jag har lärt mig något när det gäller Tisell och det är att dom gör man sig inte av med för då hemsöker dom dig :D.

Tillbaka
Topp