Jo det var någon som köpte den av henne..men tror inte hon som sålde hänger i tråden..Var det inte en dam som sålde en Traska Summiter nyligen som någon i tråden köpte? @Chumba ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo det var någon som köpte den av henne..men tror inte hon som sålde hänger i tråden..Var det inte en dam som sålde en Traska Summiter nyligen som någon i tråden köpte? @Chumba ?
![]()
![]()
Vilken underbar dag vänner
Vad pysslar ni med mikrober?
Shock the World
Jo det var någon som köpte den av henne..men tror inte hon som sålde hänger i tråden..
De flesta är nog inne här och smyger, avundsjuka på den oerhört trevliga stämningen. Som en syjunta med gratis grogg..Du var den första jag kom på som hade modellen, kommer inte ihåg vem som högg den. Jaja man kan ju misstänka att en har lurkat lite om man säljer en sådan på forumet.![]()
Tufft utan fönster på kontoretKallt här också. Bra ventilation. Får rapporter hemifrån att det tydligen är varmt ute i verkligheten. Jag ser i alla fall sol genom fönstren, när jag går till fikarummet. På mitt kontor finns inga fönster.
![]()
Aldrig fel med en "sitta-på-toa-bild"
Det var jag som knep denDu var den första jag kom på som hade modellen, kommer inte ihåg vem som högg den. Jaja man kan ju misstänka att en har lurkat lite om man säljer en sådan på forumet.![]()
Nä precisAldrig fel med en "sitta-på-toa-bild"![]()

Det var jag som knep den. Har inte sett henne posta här.
![]()
Sjösätta brungäddan !Nä precis![]()
Har du pool ?Njuter av den fantastiska kvällen.
Pagani hakar på.![]()
Kai är grym. Såg dom i Partille Arena för 1.5 år sedan, en redig mastodontkonsert. 3 timmar.![]()
Nu har jag växlat upp ett par snäpp, vilket furiöst och underbart gitarrspelande.
Armhåren står spikrakt upp![]()
När släpper du den där egentligen?Klockbyte
![]()
Det finns inget bättre i livet än livemusik IMOKai är grym. Såg dom i Partille Arena för 1.5 år sedan, en redig mastodontkonsert. 3 timmar.
Är det då man får ett subforum?Ytterst snart går vi om P tråden![]()
Det skulle jag inte satsa en spänn på.Är det då man får ett subforum?
Du får det att låta så lockande!Tio till femton snarkande medelålders män som kvartar, fiser och rapar högljutt i min lilla trerummare...
När kör vi gubbar![]()
![]()
????
Give me wiiiiings to fly \m/![]()
Nu har jag växlat upp ett par snäpp, vilket furiöst och underbart gitarrspelande.
Armhåren står spikrakt upp![]()