Acos
Guld
Denna är en keeperNär släpper du den där egentligen?
Den har vart hos dig tillräckligt länge, dags att den gör någon annan lycklig nu.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna är en keeperNär släpper du den där egentligen?
Den har vart hos dig tillräckligt länge, dags att den gör någon annan lycklig nu.![]()
Någon som har något liknande till salu? Behöver ej vara orange, men ljusfärg och dagkomplikation.Klockbyte
![]()
Riktigt fin den där, särskilt med röda lövet. Är den limiterad eller någon specialversion?Läxor i solen![]()
![]()
![]()
Efter en evighet i trasiga logistikkedjor fick jag slutligen hem den här idag. Rätt trevlig ändå! Känns liten nu när jag har min OSD300 på för jämnan men bra storlek måste jag säga.
![]()
Climb up the mountain a thousand miles highEfter en evighet i trasiga logistikkedjor fick jag slutligen hem den här idag. Rätt trevlig ändå! Känns liten nu när jag har min OSD300 på för jämnan men bra storlek måste jag säga.
![]()
Snyggt! Bra köpEfter en evighet i trasiga logistikkedjor fick jag slutligen hem den här idag. Rätt trevlig ändå! Känns liten nu när jag har min OSD300 på för jämnan men bra storlek måste jag säga.
![]()
Sanslöst cool ju!Då kom G-shocks 90s klocka, som jag from now on kallar retrofantom-klockan!
G- Shock DW 5600THS-1JR släpptes november i fjol och är en av klockorna från deras "throwback 90s Series". Dom har då inspirerats av "sporty 90s" som då fått sitt intryck i de blå-lila färgkombinationerna!
Utöver att klockan är i framtiden......ja jag insåg att jag inte ställde klockan men hur som! Jag är inte en riktig G-shockfantast men den här fångade mitt öga. Tycker det är roligt med färgerna! Det andra bandet man fick med gav lite för mycket färg, men när det svarta bandet var på så uppfattades de lila "lugs:en" inte lika skrikiga, samt den lila innerranden ger en fin touch.
Jag vet inte hur länge den får stanna i min samling men tyckte den var för rolig för att inte testa! Kanske får bli min fräna gymklocka, eller så får ni se den poppa upp här en lördag!
![]()
![]()
![]()

Blev riktigt snyggt med det nya bandet. Bra färgmatchning.Testar nytt band på Squalen och nytt alkoholfritt öl. Bandet får 5/5 bananer och ölet får 4/5 hästar (för att vara alkoholfritt).
![]()
Tack! Blev väldigt nöjd måste jag säga, bättre än jag trodde.Blev riktigt snyggt med det nya bandet. Bra färgmatchning.![]()
Riktigt trevlig. Fler bilder tackEfter en evighet i trasiga logistikkedjor fick jag slutligen hem den här idag. Rätt trevlig ändå! Känns liten nu när jag har min OSD300 på för jämnan men bra storlek måste jag säga.
![]()
Riktigt riktigt bra!Tack! Blev väldigt nöjd måste jag säga, bättre än jag trodde.Dubbelpostar dessa från Squale-tråden också...
![]()
![]()
TackRiktigt fin den där, särskilt med röda lövet. Är den limiterad eller någon specialversion?
Ja, ja och ja!Riktigt riktigt bra!Mjukt och smidigt? Squale original?
Har en likadan på G. Det verkar som den fastnat i Nederländerna. Den har legat där en vecka.Efter en evighet i trasiga logistikkedjor fick jag slutligen hem den här idag. Rätt trevlig ändå! Känns liten nu när jag har min OSD300 på för jämnan men bra storlek måste jag säga.
![]()
Strapped. Grym service och leverans. Glöm inte KS15 för rabatt, kanske bytt. Kolla KS approved dealers så finns den därBröder, jag behöver canvas straps. 20mm, jag tänker mig grått och ljusblått.
Var skaffar jag detta, snarast?
Min skickades från Singapore i början av april så den har haft en ännu stökigare resa ...Har en likadan på G. Det verkar som den fastnat i Nederländerna. Den har legat där en vecka.
Då kom G-shocks 90s klocka, som jag from now on kallar retrofantom-klockan!
G- Shock DW 5600THS-1JR släpptes november i fjol och är en av klockorna från deras "throwback 90s Series". Dom har då inspirerats av "sporty 90s" som då fått sitt intryck i de blå-lila färgkombinationerna!
Utöver att klockan är i framtiden......ja jag insåg att jag inte ställde klockan men hur som! Jag är inte en riktig G-shockfantast men den här fångade mitt öga. Tycker det är roligt med färgerna! Det andra bandet man fick med gav lite för mycket färg, men när det svarta bandet var på så uppfattades de lila "lugs:en" inte lika skrikiga, samt den lila innerranden ger en fin touch.
Jag vet inte hur länge den får stanna i min samling men tyckte den var för rolig för att inte testa! Kanske får bli min fräna gymklocka, eller så får ni se den poppa upp här en lördag!
![]()
![]()
![]()
Du var snabbare, men +1 på Strapped @Birchgrove de har både Eulit och Hadley-Roma. Jag har bara erfarenhet av HR, de är riktigt bra.Strapped. Grym service och leverans. Glöm inte KS15 för rabatt, kanske bytt. Kolla KS approved dealers så finns den där
Edit: https://klocksnack.se/threads/eulit-canvas-klockarmband.132906/ T.ex. finns även HR Canvas.
SkitbraAldrig fel med en "sitta-på-toa-bild"![]()