• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Klockbyte
17601DEE-D717-43D8-9FCF-B767FEF7BD44.jpeg
Någon som har något liknande till salu? Behöver ej vara orange, men ljusfärg och dagkomplikation.

Då kom G-shocks 90s klocka, som jag from now on kallar retrofantom-klockan!

G- Shock DW 5600THS-1JR släpptes november i fjol och är en av klockorna från deras "throwback 90s Series". Dom har då inspirerats av "sporty 90s" som då fått sitt intryck i de blå-lila färgkombinationerna!

Utöver att klockan är i framtiden......ja jag insåg att jag inte ställde klockan men hur som! Jag är inte en riktig G-shockfantast men den här fångade mitt öga. Tycker det är roligt med färgerna! Det andra bandet man fick med gav lite för mycket färg, men när det svarta bandet var på så uppfattades de lila "lugs:en" inte lika skrikiga, samt den lila innerranden ger en fin touch.

Jag vet inte hur länge den får stanna i min samling men tyckte den var för rolig för att inte testa! Kanske får bli min fräna gymklocka, eller så får ni se den poppa upp här en lördag! ;)

20200601_195355.jpg
20200601_195400.jpg
20200601_200821.jpg

G- Shock DW 5600THS-1JR släpptes november i fjol och är en av klockorna från deras "throwback 90s Series". Dom har då inspirerats av "sporty 90s" som då fått sitt intryck i de blå-lila färgkombinationerna!

Utöver att klockan är i framtiden......ja jag insåg att jag inte ställde klockan men hur som! Jag är inte en riktig G-shockfantast men den här fångade mitt öga. Tycker det är roligt med färgerna! Det andra bandet man fick med gav lite för mycket färg, men när det svarta bandet var på så uppfattades de lila "lugs:en" inte lika skrikiga, samt den lila innerranden ger en fin touch.

Jag vet inte hur länge den får stanna i min samling men tyckte den var för rolig för att inte testa! Kanske får bli min fräna gymklocka, eller så får ni se den poppa upp här en lördag! ;)

20200601_195355.jpg
20200601_195400.jpg
20200601_200821.jpg
Sanslöst cool ju! :woot:

Godkväll, såg en Helson Sharkdiver på köp och sälj som jag blev sugen på. Är dock mer sugen på en i stål och 40mm så om någon här inne sitter på en och kan tänka sig att kränga den så är det bara att dra ett PM :)

20200601_195355.jpg
20200601_195400.jpg
20200601_200821.jpg

Var köper man en sån? :cool:

Tillbaka
Topp