• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lite nya band kom i dag, fler i morgon hoppas jag:)
Damaskon fick en våffla :cigar:
IMG_20200714_195351.jpg
IMG_20200714_194534.jpg

Hemkommen med ny klocka:)

Hamnade dessvärre mellan två hål på läderbanden. Så slängde på en spaceace band på den. En mikro edition kan man säga;)
IMG_20200714_185038.jpg

Kan tillägga att monchard är riktigt trevlig. Nog den snyggaste jag haft :)

Det bandet passade ju toppen! :)
Synd dock på läderbanden, kanske går att stansa ut ett hål mellan?

Väldigt gott betyg av dig! Hoppas verkligen du blir nöjd och klockan får vara med om många äventyr! :)

Tror inte det hade hjälpt, de hade säkert flyttat efter :hungover:
Har inte fått ett myggbett på över 20 år..frugan hatar mig för det, haha. Hon sitter inlindad i filtar och tjocka kläder medans jag sitter i t-shirt och shorts. Hon får alltid en massa myggbett. Jag brukar låta dom bita mig (om det råkar vara någon som vill) bara för att kolla om det blir någon reaktion, men nej. Är tydligen immun. :D

Senast ändrad:
Har inte fått ett myggbett på över 20 år..frugan hatar mig för det, haha. Hon sitter inlindad i filtar och tjocka kläder medans jag sitter i t-shirt och shorts. Hon får alltid en massa myggbett. Jag brukar låta dom bita mig (om det råkar vara någon som vill) bara för att kolla om det blir någon reaktion, men nej. Är tydligen imun. :D
Lyllost, tvärtom för mej, 4 i en sittbrunn på båten på ostkusten och bara jag blir biten :(. Eller så flyttar man till västkusten och blir immun mot nåt som inte finns där :). (rosa elefanter?)

Tillbaka
Topp