Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
vilken kloss! Rätt härligt tjock antar jag![]()
äntligen kom den hem! kärlek vid första ögonkastet![]()
På den bara...Stod sold out innan men nu va det visste 1 där igen![]()
Flytta till västkustenSommaren blir bättre när jag slipper mygg![]()
![]()
Man kan även pyssla ihop en till på en tisdag, vad kan man annars göra en regnig tisdag? Klämma på @Baramats feta Yemor kanskeTack igen för en trevlig pratstund kompis
![]()
![]()
(ursäkta fjälliga armar, inte mitt fel)
Wowsa! Grattis![]()
äntligen kom den hem! kärlek vid första ögonkastet![]()
Det där var inte dåligt!Malmen fick också ett nytt band![]()
![]()
Tack det blev bra! Riktigt skönt ocksåDet där var inte dåligt!
Tror inte det hade hjälpt, de hade säkert flyttat efterFlytta till västkusten.
Hemma hos dig? Vackert!Äntligen lite sinnesfrid.
![]()
![]()
Hemkommen med ny klocka
Hamnade dessvärre mellan två hål på läderbanden. Så slängde på en spaceace band på den. En mikro edition kan man säga
![]()
Kan tillägga att monchard är riktigt trevlig. Nog den snyggaste jag haft![]()
Jäklar, nostalgi-tisdag!Några omgångar Den Försvunna Diamanten innan läggdags! #TisellTisdag
![]()
Tack, ja det bland det bästa jag vet är den lilla stunden man får på trappen när ungarna leker självgående.Hemma hos dig? Vackert!![]()
Blåser bort, du blir kvar. Kanoon.Tror inte det hade hjälpt, de hade säkert flyttat efter![]()
Stämmer bra om det var via bukten
Har inte fått ett myggbett på över 20 år..frugan hatar mig för det, haha. Hon sitter inlindad i filtar och tjocka kläder medans jag sitter i t-shirt och shorts. Hon får alltid en massa myggbett. Jag brukar låta dom bita mig (om det råkar vara någon som vill) bara för att kolla om det blir någon reaktion, men nej. Är tydligen immun.Tror inte det hade hjälpt, de hade säkert flyttat efter![]()
Lyllost, tvärtom för mej, 4 i en sittbrunn på båten på ostkusten och bara jag blir bitenHar inte fått ett myggbett på över 20 år..frugan hatar mig för det, haha. Hon sitter inlindad i filtar och tjocka kläder medans jag sitter i t-shirt och shorts. Hon får alltid en massa myggbett. Jag brukar låta dom bita mig (om det råkar vara någon som vill) bara för att kolla om det blir någon reaktion, men nej. Är tydligen imun.![]()
Det som sitter på var ju riktigt snyggt!Stämmer bra om det var via bukten
![]()
![]()
![]()
Det gör det sannerligen, orange och blå gifter sig fint! Blev galet sugen på en Yema helt plötsligt, ditt felTack själv för att jag fick testa lite fina grejer! Det här tycker jag flyger:
![]()
![]()
Spännande öl ändå!En dag i en Serviceteknikers liv.
60 mil i bilen, sett nästan mer renar än människor.En fördel att kunna gå in på något nytt bolag och titta på lokala och småskaliga öl.
Fick med mig en hjortron ale från Lappland idag. Betyg 3 av 5 hjortron!
![]()
Fortfarande kvar.... Inte huggit än?Stod sold out innan men nu va det visste 1 där igen![]()