Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte den på Ali för 460 kr (se nedan). I med ett kontantkort och vidarebefordra samtalen från vanliga luren som får stanna hemma då man ev. nattorienterar på stan. Skall bara användas till samtal och endast ha lurikonen solitärt mitt på hemskärmen för det fall man blir lite slirig.va e de för en sort?
Så lämpligt att FedEx kom förbi just idag när jag hade tagit ledigt. Glasringen blev avblingad direkt.
![]()
3-6-9 på en ribbed Nato?
I'm in!
![]()
Man köper bara, säljer aldrig.Har ni också fått känslan;
äh jag behåller bara den här och säljer allt annat?
![]()
Jag är faktiskt väldigt nöjd med länken jag fick med min San Martin. Jag bara gillar Nato-band så mycket att det kommer nog bli en hel del bytande mellan Nato och länk.SM här med, körde på Nato och mn några timmar men bytte till länk igen sen. Konstigt nog skönare på länk trots extra vikt![]()
![]()
SM här med, körde på Nato och mn några timmar men bytte till länk igen sen. Konstigt nog skönare på länk trots extra vikt![]()
![]()
Vad för fabrikat på gummit?Tänkte i teorin att bara ha tre svarttavlade och enfärgade klockor var en bra idé, insåg det var tråkigt i praktiken snabbt…
Så Vaer fick tid idag, men måste ta och fixa ett nytt band till den![]()
![]()
Vad tycker folket om christopher ward?
Har själv en liten crush på denna sköning i brons. Älskar verkligen den gröna urtavlan!
Vad för fabrikat på gummit?
Ja det där blev verkligen bra. Precis rätta nyanserna av både det bruna och det blå.Dykare på läder...
Blev riktigt bra matchning det här tycker jag
![]()
![]()
![]()
Absolut inget negativt att anföra! Har en C63 i blått. Mycket nöjd, läder och länk. Snabba levereranserVad tycker folket om christopher ward?
Har själv en liten crush på denna sköning i brons. Älskar verkligen den gröna urtavlan!