Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite ringrostig i tråden, körs bytes Lördag fortfarande ?
![]()
Hårdaste....? Då tar jag nog den orange-moddade amphibian på bund med orange söm.![]()
Detta är långt ifrån den snyggaste klockan jag äger/ägt men det är nog den hårdaste.
Den har svart/guld/stål/orange (hur många lyckas med den kombinationen), den har ca 30 år på nacken och trots sin storlek märker jag inte av den.
Att den dessutom matchar hojen (KTM) gör inte saken sämre.
Vilken är ditt hårdaste ur?
Trevlig helg
![]()
Detta är långt ifrån den snyggaste klockan jag äger/ägt men det är nog den hårdaste.
Den har svart/guld/stål/orange (hur många lyckas med den kombinationen), den har ca 30 år på nacken och trots sin storlek märker jag inte av den.
Att den dessutom matchar hojen (KTM) gör inte saken sämre.
Vilken är ditt hårdaste ur?
Trevlig helg
Gött!Ser bra ut
Min personliga åsikt är ju att det lyfter den ett snäpp om man tilltalas av ett lite råare stuk:
![]()
![]()
Körde du sidan på boetten också?
Nöjd med denna kombo. Bandet smalnar av från 20 mm vid bandhornen till 16 mm vid spännet, så vintagekänslan är komplett.
![]()
Älskar den där! Sååå niceSaturation gör mig lika glad varje gång den åker på. Precis monterat nytt svart vulkgummi. Sitter som en smäck.
![]()
Det är ett honungsfärgat Rios1931 "Bedford". Mycket nöjd med detta!Vad är det för band?![]()
Ladda ner clockology och gå med i den gruppen på FB finns oändligt med coola tavlor.Testar ett annat band som följde med, helt klart bättre! (Om än två nya på väg)![]()
Såhär två dagar in i ägandet måste jag ändå säga att den är kul. Bra grej kunna byta ”urtavla” för en som tröttnar snabbt![]()