Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen fara, tycker att du är dig lik.Och jag har blivit med den här. Precis lika trevlig som jag misstänkte
(Ursäkta att klockan ser ut att sitta på ett lik)
![]()
Seiko spb147
Haha!Ingen fara, tycker att du är dig lik.
Fin dinka!Härligt med lite gilt såhär i januari.
Bara döda fiskar simmar med strömmen! Go Gino Sorbillos!!!![]()
Ananas på pizza upprör: "Värre än pungspark"
När den italienske pizzabagaren Gino Sorbillo introducerade en egen variant av den svenska klassikern ”Hawaii” på menyn ledde det till ramaskri. ”Hundra napolitwww.aftonbladet.se
Armbandsur för topic.
![]()
Mycket bra.Och jag har blivit med den här. Precis lika trevlig som jag misstänkte
(Ursäkta att klockan ser ut att sitta på ett lik)
![]()
![]()
Seiko spb147
Det är bra grabbar! Håll ihop och skrik "Vaffanculo" till oss rättrogna. Världen behöver rebeller för att det skall bli lite dynamik i tillvaron.Jag är på din sida här!
![]()
Det är bra grabbar! Håll ihop och skrik "Vaffanculo" till oss rättrogna. Världen behöver rebeller för att det skall bli lite dynamik i tillvaron.
Här tycker jag Raymond Weil fått ihop ngt riktigt fint. 39mm i diameter och 1900 usd. Urverket är baserat på Sellita 200.
![]()
Riktigt snygga! Jag gillar verkligen den här typen av Art Deco (?) urtavlor med en liten sekundvisare. Jag har väl redan två eller tre som påminner lite om dessa, annars hade de varit ett självklart köp (eller Baltics HMS002).
Lade upp lite bilder i tråden 'Den stora paketöppningstråden'Kul!
Många bilder när den anländer tack!![]()
Åh..., lite plexiporr såhär på Trettondagen.Solljuset skapar inspiration till lite plexi-exhibitionism.
![]()