• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ännu en dag med Aquascaphe. Har roterat band nästan varje dag i mars. Svårt att hitta vad som är bäst när allt är så sjukt bra på den.
DSC_0003_VSCO.jpeg
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Riktigt grym! Hojta till om du tröttnar och vill byta mot något kul eller mot cash. Annars får det kanske bli en order snart för mig. Skulle gärna hitta en passande länk bara. Har du sett om någon lyckats få dit något passande?

Det är en NC003, jag har en gammal billig Tid&Ting oyster till femsiffrig Sub som passar hyffsat.
IMG_0116.jpeg


Jag har en automatisk NC003 som jag kan släppa. En av 49 som han byggt än så länge.
IMG_9806.jpeg
 

Magnus (Sthlm)

Panerai
2-Faktor
Det är en NC003, jag har en gammal billig Tid&Ting oyster till femsiffrig Sub som passar hyffsat.
IMG_0116.jpeg


Jag har en automatisk NC003 som jag kan släppa. En av 49 som han byggt än så länge.
IMG_9806.jpeg
Snyggt! Är mest quartzaren som lockar just nu. Exakt den du har faktiskt med hjälmen på. Skulle behöva sälja av lite först bara men är för dålig på att sälja saker jag gillar.
 
Topp