• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kirchen

Breitling
2-Faktor
Då var Lorier Astra äntligen här (eller ja sedan en vecka). Har fortfarande inte dragit av plasten då det varit mycket annat men till helgen så.

1712137210264.png
1712137218631.png
 

sekvens

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
sekvens-straps-25.jpg
sekvens-straps-24.jpg
Har äntligen hunnit spana in den nya Master Titanium, hann dock inte plåta ordentligt... Riktigt bra i verkligheten, skulle säga att det är ett stort lyft för Squale, väldigt fina detaljer. Trevligaste titanklockan jag upplevt (ska vara ärlig och säga att jag inte har hanterat några titanklockor i högre prisklass tidigare...).

Den här behöver upplevas!

Kan även passa på att avslöja att det inom kort kommer gå att boka visning av klockor både digitalt samt på mitt showroom/kontor i Malmö.
 
Senast ändrad:

Delgada

Patek
Den här dyker upp i mitt flöde, vill veta mer om denna, någon som vet mer?
IMG_1377.jpeg
Det är kul med mekaniska digitalklockor.
Personligen har jag dock lite svårt för klockor som mer liknar leksaker för barn.
Något som även kan gälla för klockor som kostar mer än mitt hus, ex Jacob & co, så det är inte priset som avgör vad som är snyggt alltid.
Men smaken är ju olika och var och en får ju tycka fritt. Exempelvis att mina klockor är fula eller tråkiga .... kanske...
 
Topp