Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här trådens motto är KÖÖÖÖP!Finns så sjukt många snygga klockor men man vågar inte köpa för de inte är omtalade.... Håller någon med mig?
Haha ja veeet!! Försöker få inspiration härifrån...Den här trådens motto är KÖÖÖÖP!![]()
Finns så sjukt många snygga klockor men man vågar inte köpa för de inte är omtalade.... Håller någon med mig?
Behövde en 1a klocka som jag långsiktigt kan bära, blev en fabriksny Baltic aquascaphe
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis! Underbar klocka det där! Hoppas på att få se mycket av den här i tråden.Behövde en 1a klocka som jag långsiktigt kan bära, blev en fabriksny Baltic aquascaphe
![]()
![]()
![]()
![]()
@Knäckehäxan @Delgada
Tackar gillar 60 tals designen enkelheten
En smidig och lättburen klocka, andas mycket kvalitet![]()
![]()
Riktigt grym bild
Mare AdriaticoRiktigt grym bild
Vattenfall eller Kärcher högtryckstvätt?
Härligt! Då kör vi franskt idag.God morgon full fart på ranchen![]()
Jag gillar din skarpt är ju villhöver känslaHärligt! Då kör vi franskt idag.
![]()
Vad heter det märket? Såg otroligt skön ut.För sen till kl. 15-pilsnern, men i så god tid för kl. 16 dito så jag hinner med en väntepilsner.
![]()
Ja, den är lite kul!Vad heter det märket? Såg otroligt skön ut.
Bör inte vara svårsåld här på forumet alls med rätt prisVar säljer ni era klockor? Det känns som att micros generellt är svårsålda här på forumet. Jag tänkte sälja min Zelos Horizons 43mm. Är eBay eller chrono24 bra alternativ?
Bild på klockan![]()