Ja jäklar vad trevlig! Hade redan laddat upp med ett gäng Helm band. Liksom brutalt snygg!Bämgillar du han?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jäklar vad trevlig! Hade redan laddat upp med ett gäng Helm band. Liksom brutalt snygg!Bämgillar du han?
Gött den är grymtJa jäklar vad trevlig! Hade redan laddat upp med ett gäng Helm band. Liksom brutalt snygg!Tack!
Avundsjuk! Grymt fin
Avundsjuk! Grymt fin
Hur är kvalitet på helms canvas? Om det är från dem dvs
Lite svårt att se, men på tal om bars - är det inte ett s.k. chocolate bar band på klockan?Letat bars på jobbet efter en löptur i regnet.
Najs med nyklocka på armen.
![]()
Jag var tvungen att Googla. Verkar som att båda waffle och chocolate bar attribueras till Captain Willard i Apocalypse Now och Seiko 6105. Hade tänkt att mitt band var waffle.Lite svårt att se, men på tal om bars - är det inte ett s.k. chocolate bar band på klockan?![]()
Jagt chansade lite - det partiet är rätt mörkt på bilden. Kunde inte låta bli ordviten i alla fall. Möjligt att det var fel maträtt/godis då.Jag var tvungen att Googla. Verkar som att båda waffle och chocolate bar attribueras till Captain Willard i Apocalypse Now och Seiko 6105. Hade tänkt att mitt band var waffle.
Får man fråga vad det är för länk du har här?God morgon!
![]()
Man kan väl inte kräva att dom ska vara bra på sin kärnverksamhet hellerPostnord levererar... inte...
![]()
Ordvitsen var klockren och tillräckligt nära för att funka.Jagt chansade lite - det partiet är rätt mörkt på bilden. Kunde inte låta bli ordviten i alla fall. Möjligt att det var fel maträtt/godis då.![]()
Såg trevlig ut den där! Quick-release på länk och gummi?Armbandsur med grön urtavla? Ja, tack. Igår kom ett dylikt med såväl länk som gummi.
![]()
![]()
Nej, skruvar till såväl länk som gummi (2 st till varje "lugg").Såg trevlig ut den där! Quick-release på länk och gummi?
Det ser riktigt gediget ut. Ser fram emot att beskåda gummit monterat.Nej, skruvar till såväl länk som gummi (2 st till varje "lugg").
![]()
![]()
Rival Oasis Stainless Steel Mens Watch with Green Dial | ZINVO
Shop our premium and classy watch with 42mm stainless silver steel case, silver steel bracelet and green dial. Perfect for any occasion. Comes with free green rubber strap. Free shipping & returns. Official Website.zinvowatches.com