Fifan. Den där i 44-46 mm hade vart nåt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fifan. Den där i 44-46 mm hade vart nåt!
Kom med DHL i dag, Wise Adamascus AD 770.
![]()
Dia 39mmMycket tjusig! Specs?
Dia 39mm
Tykkelse 11,3mm
Lug to lug 47mm
Miyota 9019
Boxed Sapphire
Baklokk, krone og spenne også i Damascus stål
![]()
Har haft ett gäng större modeller och det har sin charm. Nu på "äldre" dagar föredrar jag lite mindre ur. Gärna inte större än 40mm. (Om vi bortser från G-shock)Fifan. Den där i 44-46 mm hade vart nåt!![]()
Har haft ett gäng större modeller och det har sin charm. Nu på "äldre" dagar föredrar jag lite mindre ur. Gärna inte större än 40mm. (Om vi bortser från G-shock)
47mm Panna.
![]()
![]()
![]()
Kontraster
![]()
Ber om ursäkt för icke micro![]()
Tack! Stämmer bra, det är en PAM 1305Jag tycker att pannorna klädde dig riktigt bra! Submersiblen, är det en 47a i titan?![]()
Grymt. Duktigt avis må jag säga!Tack! Stämmer bra, det är en PAM 1305![]()
Ja, fanimig så borde det ju bli en panna så småningom..Har haft ett gäng större modeller och det har sin charm. Nu på "äldre" dagar föredrar jag lite mindre ur. Gärna inte större än 40mm. (Om vi bortser från G-shock)
47mm Panna.
![]()
![]()
![]()
Kontraster
![]()
Ber om ursäkt för icke micro![]()
Äger den inte längre. Kul att ha haft möjligheten att testa lite olika klockor genom åren. Har väl landat i att det inte blir särskilt mycket roligare bara för att prislappen är hög. Snarare mer huvudvärk, dyr service, rånrisk, osv osv. Jag blir genuint lika glad av en billig Seiko som en Rolex. Känslan en klocka ger sitter ej i prislappen så jag håller mig till billigare grejer. Tills jag slår i huvudet och får för mig annat igenGrymt. Duktigt avis må jag säga!
Testa om du har/får möjlighet, trevliga klockor!Ja, fanimig så borde det ju bli en panna så småningom..
Äger den inte längre. Kul att ha haft möjligheten att testa lite olika klockor genom åren. Har väl landat i att det inte blir särskilt mycket roligare bara för att prislappen är hög. Snarare mer huvudvärk, dyr service, rånrisk, osv osv. Jag blir genuint lika glad av en billig Seiko som en Rolex. Känslan en klocka ger sitter ej i prislappen så jag håller mig till billigare grejer. Tills jag slår i huvudet och får för mig annat igen![]()
Äger den inte längre. Kul att ha haft möjligheten att testa lite olika klockor genom åren. Har väl landat i att det inte blir särskilt mycket roligare bara för att prislappen är hög. Snarare mer huvudvärk, dyr service, rånrisk, osv osv. Jag blir genuint lika glad av en billig Seiko som en Rolex. Känslan en klocka ger sitter ej i prislappen så jag håller mig till billigare grejer. Tills jag slår i huvudet och får för mig annat igen![]()
Åh så bra den tavlan är.Godmorgon medmänniskor.
Man får kaffe.
![]()
Intressant. Jag har också en sån där Flatlink på väg. Fast jag gick på den helt borstade. Min beställning var med "ihåliga" ändlänkar - tänkte det var mest chans att den kunde fås att funka med lite olika klockor. Vet inte riktigt var den kommer hamna.![]()
![]()
Tack @-RI- för att jag fick köpa tillbaka min 5303a. Kändes fel så fort den lämnade! Här på US flatlink som samma person kompletterade med.
Riktigt riktigt bra på US![]()
![]()
Tack @-RI- för att jag fick köpa tillbaka min 5303a. Kändes fel så fort den lämnade! Här på US flatlink som samma person kompletterade med.
Nej, icke-solida på denna! Klokt val skulle jag tro. Brukar gå att manipulera rätt väl. Gjorde inget med dom här dock, satt bra direkt.Intressant. Jag har också en sån där Flatlink på väg. Fast jag gick på den helt borstade. Min beställning var med "ihåliga" ändlänkar - tänkte det var mest chans att den kunde fås att funka med lite olika klockor. Vet inte riktigt var den kommer hamna.
Har den här solida ändlänkar?
Bäm