Absolut. Det gör jag. Jakten är ju oftast bäst ändåSnyggt! Min Matic kilar stadigt fortfarande. Lär inte lämna då man aldrig ser dom dark blue till salu. Sitt lugnt i båten. Din klocka kommer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut. Det gör jag. Jakten är ju oftast bäst ändåSnyggt! Min Matic kilar stadigt fortfarande. Lär inte lämna då man aldrig ser dom dark blue till salu. Sitt lugnt i båten. Din klocka kommer![]()
Du får börja med sponsring i andra riktningen.Själv jobbar jag vidare i jakten på ett sponsorkontrakt...
![]()
![]()
Jäklar så snygg den där är på vitt gummi. Man vill inte att sommaren ska ta slut.Det var otroligt lätt att bli kompis med det här uret.
![]()
Vilket känns lite märkligt och får mig att ifrågasätta grundarens klockintresse. Om det är genuint eller ej? Känner inte varenda klockintresserad i Sverige till denna sida?Alato och dess skapare har nog helt missat Klocksnack och i stället blåst sin tid och sina pengar på Facebook och de största micromärkesgrupperna där. Snygg boett.
Önskar jag kunde bära klockor i den där storleken för Spinnaker gör riktigt balla klockor! Men personligen tycker jag det börjar tryta redan vid 41 för min handleds del:Godmorgon medmänniskor.
![]()
![]()
För egen del måste jag nog säga att det där med att bära stora klockor är en vanesak.Önskar jag kunde bära klockor i den där storleken för Spinnaker gör riktigt balla klockor! Men personligen tycker jag det börjar tryta redan vid 41 för min handleds del:
För egen del måste jag nog säga att det där med att bära stora klockor är en vanesak.
Har på senaste året köpt tre rätt så stora klockor som jag trivs bra att bära men som jag för 2-3 år sedan skulle ha uteslutit helt och hållet pga storleken.
![]()
Alltså Piccard är lätt Spinnakers bästa modell! 100% cool!För egen del måste jag nog säga att det där med att bära stora klockor är en vanesak.
Har på senaste året köpt tre rätt så stora klockor som jag trivs bra att bära men som jag för 2-3 år sedan skulle ha uteslutit helt och hållet pga storleken.
![]()
För egen del måste jag nog säga att det där med att bära stora klockor är en vanesak.
![]()
Dessutom beror det väl på design/modell/stil på uret. Ett ur som är designat för t.ex. 44 mm, men som skulle skalas ner till t .ex. 36 mm skulle troligen se lite "off" ut och likadant tvärtom. Sedan är det armens omkrets där uret skall sitta. T.ex. kan 21 cm omkrets se annorlunda ut på två olika armar, där en arm är bredare sett uppifrån och en arm har högre profil sett från sidan.Vanesak och humör. 36-44mm har jag i lådan. Flest 42 skulle jag tro. Får göra ett Excellark o se![]()
Dessutom beror det väl på design/modell/stil på uret. Ett ur som är designat för t.ex. 44 mm, men som skulle skalas ner till t .ex. 36 mm skulle troligen se lite "off" ut och likadant tvärtom. Sedan är det armens omkrets där uret skall sitta. T.ex. kan 21 cm omkrets se annorlunda ut på två olika armar, där en arm är bredare sett uppifrån och en arm har högre profil sett från sidan.
Man skall bära vad man själv gillar oavsett storlek, stil, piprensararmar eller ardenner dito.
Den var ju riktigt nice. Gött att se något skoj i kvarts också.Ny favorit i lådan
![]()
Håller med! Var bara en slump att jag såg den när jag slösurfade på klockia, gillar den skarpt. Bra mått och välbyggt för pengarna. Ska försöka att behålla den men vet hur det brukar bli efter ett par månaderDen var ju riktigt nice. Gött att se något skoj i kvarts också.
Okej då. Eftersom du tjatar.Önskar en riktigt härlig fredag till alla micro-vänner! Fullt fart i flyttkaoset men en öl och Squale kan man ändå hinna unna sig.
![]()
Oh lala!Crème Brûlée.
![]()
Håller med. Sen de nya ägarna väckte märket så har de gjort mycket rätt.Dags för Chronosport att återuppstå. Tycker Nivada lyfter sitt arv rätt snyggt ändå.
![]()