Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma band i annan färg kom idag, men funderar på om inte grönt är bättreDagens jobbklocka…![]()
Grönt band slår aldrig fel. Men jag diggar att det röda matchar med sekundvisarenSamma band i annan färg kom idag, men funderar på om inte grönt är bättre
![]()
Shit. Denna blev jag riktigt sugen på. Jag som har en Maen och försöker att hålla mig till en klocka per märke max.Maen goes jumphour! Detta är riktigt coolt.
![]()
![]()
![]()
Kan helt klart bli årets klocka för dryga 12.000kr. Ser otroligt välgjord ut. Han har fått till det där "onyx" svarta. Och alla detaljer man vill ha sitter där. Hur det vackra strömlinjeformade bandet integrerar i klockan slår det mesta. Otroligt välarbetad boett med. Skulle det stå Piaget på klockan skulle den kosta 180.000kr. Blir nog ett köp och den första microbrand klockan för mig.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan helt klart bli årets klocka för dryga 12.000kr. Ser otroligt välgjord ut. Han har fått till det där "onyx" svarta. Och alla detaljer man vill ha sitter där. Hur det vackra strömlinjeformade bandet integrerar i klockan slår det mesta. Otroligt välarbetad boett med. Skulle det stå Piaget på klockan skulle den kosta 180.000kr. Blir nog ett köp och den första microbrand klockan för mig.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ska vara ett kinesiskt urverk från Seagull. Läste lite om denna lanseringen på Reddit och folk verkar inte vara jätteimponerade av priset på klockan med detta urverket.Man får onekligen väldigt mycket för pengarna. Snygg design, fin finish och en "complication" är imponerande så så "lite" pengar.
Är det någon som vet något om urverket? ST1721 står det på hemsidan, vad är det?
Man får onekligen väldigt mycket för pengarna. Snygg design, fin finish och en "complication" är imponerande så så "lite" pengar.
Är det någon som vet något om urverket? ST1721 står det på hemsidan, vad är det?
Ska vara ett kinesiskt urverk från Seagull. Läste lite om denna lanseringen på Reddit och folk verkar inte vara jätteimponerade av priset på klockan med detta urverket.
Ska vara ett kinesiskt urverk från Seagull. Läste lite om denna lanseringen på Reddit och folk verkar inte vara jätteimponerade av priset på klockan med detta urverket.