Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina bilderBjässen är på idag
![]()
![]()
Jadå. Har en oanvänd länk till den med. Dra ett pm om du är intresseradFina bilderFortfarande till salu?
![]()
Riktigt snygg! Ett av de få fall då jag skulle kunna föredra datumversionen framför en utan. Fast jag måste erkänna att den nya versionen ser ännu snyggare ut på deras website.Ny vecka, ny klocka! Direnzo kan bygga klockor, den saken är oerhört klar. Top tier microbrand!
![]()
Ser galet bra ut! Fan att den gula inte släpptes i 37mmDenna hängde lite löst ett tag, såg sedan det nu släppts (hyfsat affordable) gummi till den och kände att det såg väldigt trevligt ut!![]()
![]()
![]()
Ser galet bra ut! Fan att den gula inte släpptes i 37mm![]()
Japp! Funderade lite på att hugga den isblå faktisktKommer säkert, tycker dock både rosa och isblå (inte minst) är riktigt fina med![]()
Ny vecka, ny klocka! Direnzo kan bygga klockor, den saken är oerhört klar. Top tier microbrand!
![]()
Fastnat i aliX-träsket och först ut är denna skönhet från sugess! Riktigt fin för ynka 1700 riksdaler![]()
![]()
![]()
Japp! Funderade lite på att hugga den isblå faktiskt![]()
Samma här! Det är mina två favoriter av den modellen. Så förmodligen har man ett öga på den andra trots att man äger den enaJag kan ibland känna jag skulle tagit den isblå, valde mellan just den och den gula. Samtidigt som gult är lite mer ”edge” i. Så hade jag tagit isblå hade jag väll velat ha en gul![]()
Jag är supernöjd. Är det ett Direnzo-gummi du hittat? Länk?Mycket fina båda två!
Visarna på dorenzo är ju riktigt bra, känns lite Ming över den. Kolla själv på den och såg det finns gummi till den för vettig peng med![]()
Igenkännanning på det. Hade exakt de kvalen när jag köpt min blå Piccard. "Borde jag inte valt den gröna...?"Jag kan ibland känna jag skulle tagit den isblå, valde mellan just den och den gula. Samtidigt som gult är lite mer ”edge” i. Så hade jag tagit isblå hade jag väll velat ha en gul![]()
Jag har aldrig tänkt på att det varit en integrerad länk på den innanDenna hängde lite löst ett tag, såg sedan det nu släppts (hyfsat affordable) gummi till den och kände att det såg väldigt trevligt ut!![]()
![]()
![]()
Jag är supernöjd. Är det ett Direnzo-gummi du hittat? Länk?![]()