Denna var tyvärr inte alls min grej, om någon är intresserad, dra ett PMTradera köp som landade idag, tyckte färgerna var lite kul. Lite för stor mot vad jag vanligtvis brukar använda. Men kul klocka
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna var tyvärr inte alls min grej, om någon är intresserad, dra ett PMTradera köp som landade idag, tyckte färgerna var lite kul. Lite för stor mot vad jag vanligtvis brukar använda. Men kul klocka
![]()
Agree! Den gula var riktigt läcker!Kör på en riktigt favorit idag! Någon som köpte en i senaste släppet? Tyckte personligen att den gula va riktigt läcker![]()
Nytt in! Vilken positiv överraskning! En genomtänkt klocka på alla vis. Fantastisk känsla i vridringen och rejält med lume. Länken flyter verkligen runt handleden och spännet har så klart microjustering.
Kvalitet som en modern Zelos men med en prislapp som Zelos för fem år sedan.
![]()
![]()
41 mm bezel. 47mm L2L.Snygg den där! Har inte tittat så mycket på Erebus men man gillar ju Jody och modesta prislappar. En sån kanske får stilla Pelagos-begäret. Hur stor är den?
Går i vågor det där. Men alltid kul när du checkar in, många fina pjäserInte mkt man postar längre. Eller tar några bilder överhuvudtaget
Men här kommer en i alla fall. Trevlig kväll![]()
![]()
Både klocka och arm är välkända och saknade i trådenInte mkt man postar längre. Eller tar några bilder överhuvudtaget
Men här kommer en i alla fall. Trevlig kväll![]()
![]()
Kul att höraBåde klocka och arm är välkända och saknade i tråden![]()
Jag hade en paus på både ks & insta i 3 månader men bara något enskilt inlägg. Nu är jag tillbaka och njuter fullt av ks. Både att ta egna bilder och läsa här. Men ibland behöver man en pausKul att höraHar inte så mycket "affordable" längre och kommer inte in så mycket nytt. Men ska försöka bättra mig
![]()
What? Redan ägarbyte på de där?!
What? Redan ägarbyte på de där?!
De är ju redigt trevliga de där bägge.![]()
Dubbelnytt idag....eller en och en halv nyhet i alla fall
Zelos GT Carbon Eclipse
![]()
Och ny bronslänk till min Argo
![]()
Trevlig helg gänget!
Förstår det, den är trevlig. Gött att slippa dag och bara ha datum.Är väldigt nöjd med denna lilla rackare, otrolig bra med tanke på att den bara kostade "kaffepengar".![]()