Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”No limit” är det med avseende på tjockleken tro
Ja inte har jag några gränser iallafall”No limit” är det med avseende på tjockleken tro![]()
Kört flertal enklare curved AM länkar på vintage monnin boetter förr. Snälla luggar på dom där. Köper du något som inte är solitt kan du massera dom for bra passform.Sitta i solen en stund efter jobbet, byte till hgp. Om någon sitter på en originallänk och vill sälja hojta till![]()
![]()
This one is for youDen där var riktigt frän! Den vill vi se mer av.![]()
Åh.. en Challenger. Jag är mycket nyfiken på en recension. Snygga linjer på boett och bandhorn där måste jag säga.
Helt rätt! Bjuder på ett par bilder. Jag får skriva mer när jag klämt på den ett tag. Första intrycket är bra, känns riktigt välbyggd och safiren är ju häftig.Åh.. en Challenger. Jag är mycket nyfiken på en recension. Snygga linjer på boett och bandhorn där måste jag säga.
Gärna lite fler bilder på den rackaren!Fick äntligen hem min wise gmt, tog cirka 6 veckor från beställning. Kan bara bekräfta det alla recensioner på Youtube säger, wow!
![]()
Gärna lite fler bilder på den rackaren!
Kvalitén upplevs som extremt hög, jag förstår vad de menar i recensionerna. Lumen lyser upp som en ficklampa, detaljerna på urtavla och polering är helt perfekt. Länken är grym, även om jag inte är ett fan av den polerade delen. Men det funkar.@Niklas1232 Sjysst! Hur upplever du den? Jag lutar åt att beställa en. Önskar dock att länken smalnade av lite och att spännet inte såg så biffigt ut.
Ja du.. du vet hur man impar på mig.This one is for you
![]()
Hej,En sommarklocka, behöver man det?
-Jajamän! Idag kom det en budbil med en Nivada Grenchen Depthmaster.
Ruggigt trevlig liten ”pjäs”.![]()
![]()