Grattis! Jävla fin klockaNytt in!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Jävla fin klockaNytt in!
![]()
Riktigt elegant klocka! Synd bara att namnet låter som ett smeknamn på medelålders man.Har en liten dipp i intresset just nu, använder nästan uteslutande bara min Wempe. Som det känns nu kan det mycket väl bli ett försök till owg med den. Hugg min Challenger om du är sugen, den är toppen men blir bara liggandes i sin box.
![]()
Riktigt snygg! Har varit sugen på en röd Fleuss i många år men storleken avskräcker mig. Hur känns den på?Spinnaker idag också.
![]()
Nytt in!
![]()
37x47, 12,5 hög ish ink glaset.Muy bien! Vad är det för dimensioner på den?
Den är 43 mm men känns mindre. Kanske för att den är helt rund. (Fyrkantiga boetter har ju en tendens att kännas större än sina millimeter).Riktigt snygg! Har varit sugen på en röd Fleuss i många år men storleken avskräcker mig. Hur känns den på?
Ett djungel detta med San Martin. Var köper man San Martin billigast?
Ett djungel detta med San Martin. Var köper man San Martin billigast?
Helt ärligt är nog Ali ditt bästa alternativ, de har en egen affär där.
Jag är skapligt säker på att du slipper avgifter när du köper på ali. Att de redan är inräknade. Jag kommer inte ihåg senast jag fick betala något extra och jag handlar där titt som tätt.Enklast är aliexpress men billigast är nog någon av deras egna hemsidor. Finns tydligen flera halvofficiella vars URL innehåller sanmartin-watch eller liknande. Detta då företaget ej registrerade någon officiell hemsida initialt vad jag läst mig till.
Jag var nära att handla på en av dem, då till lägre pris med utlovad avgiftsfri (VAT) frakt.
Det stämmer. Därmed inte sagt att det är billigast.Jag är skapligt säker på att du slipper avgifter när du köper på ali. Att de redan är inräknade. Jag kommer inte ihåg senast jag fick betala något extra och jag handlar där titt som tätt.
De har en särskild frakt från EU. Heter typ Ali Choice eller något och då skickas paketen från inom Europeiska unionen.Jag är skapligt säker på att du slipper avgifter när du köper på ali. Att de redan är inräknade. Jag kommer inte ihåg senast jag fick betala något extra och jag handlar där titt som tätt.
Piggar ändå upp en smula i regnrusket.
![]()
Grattis till en kul sommarpjäs!- Håller med
![]()
Grattis till en kul sommarpjäs!
![]()
Allt det här pratet om ali fick mig att inse att jag inte beställt en klocka därifrån på ett tag, så det var dagsnu tre klockor på ingång, man känner ju sig som ett barn som väntar på julafton
![]()
Man blir ju nyfiken… vad har vi på ingång tro?Och såklart dök det upp en villhöver-klocka på c24 till ett vettigt pris, så kände mig nödgad att slå till. Då är vi uppe i fyra stycken..
Man blir ju nyfiken… vad har vi på ingång tro?![]()
Tjusigt! Prx i 35mm? Isåfall kan du ju hojta på mig när den ska vidareBilder är ju roliga
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjusigt! Prx i 35mm? Isåfall kan du ju hojta på mig när den ska vidare![]()