• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt in! 🌞
IMG_5029.jpeg
Grattis! Jävla fin klocka 🤩

Har en liten dipp i intresset just nu, använder nästan uteslutande bara min Wempe. Som det känns nu kan det mycket väl bli ett försök till owg med den. Hugg min Challenger om du är sugen, den är toppen men blir bara liggandes i sin box.
1000035229.jpg
Riktigt elegant klocka! Synd bara att namnet låter som ett smeknamn på medelålders man.

Fan ska ni med på lite padel eller? Wempe o jag har bokat en bana ikväll och behöver 2 till. 😁

Riktigt snygg! Har varit sugen på en röd Fleuss i många år men storleken avskräcker mig. Hur känns den på?
Den är 43 mm men känns mindre. Kanske för att den är helt rund. (Fyrkantiga boetter har ju en tendens att kännas större än sina millimeter).
Har man då dessutom haft Piccard på ett par dagar innan känns den rent av tunn.
20250521_104650.jpg

Just nu bra pris både på Spinnakers hemsida för 170€ och på Klockgiganten för 2329 kr.

Ett djungel detta med San Martin. Var köper man San Martin billigast?

Helt ärligt är nog Ali ditt bästa alternativ, de har en egen affär där.

Enklast är aliexpress men billigast är nog någon av deras egna hemsidor. Finns tydligen flera halvofficiella vars URL innehåller sanmartin-watch eller liknande. Detta då företaget ej registrerade någon officiell hemsida initialt vad jag läst mig till.

Jag var nära att handla på en av dem, då till lägre pris med utlovad avgiftsfri (VAT) frakt.

Enklast är aliexpress men billigast är nog någon av deras egna hemsidor. Finns tydligen flera halvofficiella vars URL innehåller sanmartin-watch eller liknande. Detta då företaget ej registrerade någon officiell hemsida initialt vad jag läst mig till.

Jag var nära att handla på en av dem, då till lägre pris med utlovad avgiftsfri (VAT) frakt.
Jag är skapligt säker på att du slipper avgifter när du köper på ali. Att de redan är inräknade. Jag kommer inte ihåg senast jag fick betala något extra och jag handlar där titt som tätt.

IMG_5163.jpeg

Allt det här pratet om ali fick mig att inse att jag inte beställt en klocka därifrån på ett tag, så det var dags 🙂 nu tre klockor på ingång, man känner ju sig som ett barn som väntar på julafton 🤠

Och såklart dök det upp en villhöver-klocka på c24 till ett vettigt pris, så kände mig nödgad att slå till. Då är vi uppe i fyra stycken..

Tillbaka
Topp