• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Klockbyte efter en dag på stranden
1000002820.jpg

Tyvärr ”bara” 39, och det är väl en av anledningarna till att jag nog vill ha originalet ändå. Men mycket fin klocka för den ringa prislappen 🙂
Ja de är milt sagt prisvärda 😊 Men tyvärr någon mm för liten för egen del 🤔 Hade en sbs som var härligt sliten en gång i tiden. Men den såldes precis som mycket annat för att jakten skulle kunna fortgå. Den jakten är dock över och nu tänker man tillbaka på allt man testat 😊

Edit: Bilder är alltid kul.
1000001306.jpg

Ja de är milt sagt prisvärda 😊 Men tyvärr någon mm för liten för egen del 🤔 Hade en sbs som var härligt sliten en gång i tiden. Men den såldes precis som mycket annat för att jakten skulle kunna fortgå. Den jakten är dock över och nu tänker man tillbaka på allt man testat 😊

Edit: Bilder är alltid kul.
1000001306.jpg

Över? Det tror jag inte på! Jakten är ju nästan det bästa, du tar nog bara en längre paus ;)

Mycket fräna bilder mina herrar, tack för det.

Tillbaka
Topp