Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut![]()
Watchdives får om inte stilla så åtminstone tillfälligt mildra suget efter en Cwc sbs. Dock gillar jag den så pass mycket att det kanske får bli en beställning på originalet ändå..
Den där såg väl inte alls dum ut! Bär "originalet" idag. Väntar spänt på att ta emot en länk till den från Sigma straps.![]()
Watchdives får om inte stilla så åtminstone tillfälligt mildra suget efter en Cwc sbs. Dock gillar jag den så pass mycket att det kanske får bli en beställning på originalet ändå..
Tyvärr ”bara” 39, och det är väl en av anledningarna till att jag nog vill ha originalet ändå. Men mycket fin klocka för den ringa prislappenSer bra ut42mm?
Den är fin! Jaså? Sett någon länk till RN men vill minnas jag tyckte den såg lite klumpig ut. Du får uppdatera ossDen där såg väl inte alls dum ut! Bär "originalet" idag. Väntar spänt på att ta emot en länk till den från Sigma straps.
Ja de är milt sagt prisvärdaTyvärr ”bara” 39, och det är väl en av anledningarna till att jag nog vill ha originalet ändå. Men mycket fin klocka för den ringa prislappen![]()
Såg väldigt lik ut originalet måste jag säga! Köpte min SBS förra sommaren här på ks och den sitter säkert i samlingen.![]()
Ja de är milt sagt prisvärdaMen tyvärr någon mm för liten för egen del
Hade en sbs som var härligt sliten en gång i tiden. Men den såldes precis som mycket annat för att jakten skulle kunna fortgå. Den jakten är dock över och nu tänker man tillbaka på allt man testat
Edit: Bilder är alltid kul.![]()