Ja, den har blivit brutalt bra nu! Seglingen hjälpte till lite.Grym patina på den där!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den har blivit brutalt bra nu! Seglingen hjälpte till lite.Grym patina på den där!![]()
Riktigt fin! Låter den mycket? Jag har haft två Baltic Aquascsphe och tyckt om båda väldigt mycket men rotorn lät ganska mycket i dem.Jävligt nöjd med denna!
![]()
Inte så mycket faktiskt! Tyckte min gamla MR också lät för mycketRiktigt fin! Låter den mycket? Jag har haft två Baltic Aquascsphe och tyckt om båda väldigt mycket men rotorn lät ganska mycket i dem.
Dom där är riktigt bra! Fick med ett oranget gummi till?Råkade köpa en ny dinka som jag trånat efter länge..
![]()
![]()
Kul du blev nöjd med ditt köp. Sett kombon på bild och det är riktigt snyggt!Ja den är ju riktigt fin finish på för priset! Tyvärr inte, men jag tänkte precis samma! Får ta och beställa ett. Grönt och orange funkar på något bra sätt![]()