Denna kanske vore ngt..
SUMMITEER 38 CORAL RED
![]()
Vad hände här?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna kanske vore ngt..
SUMMITEER 38 CORAL RED
![]()
Vad hände här?![]()
Jag har en Bravur x Wingård edition som är väldigt trevlig dressklocka. Fin finish på urtavlan.fick upp reklam för ett svenskt märke, Bravur. Ändå högt prissatta för att vara microbrands, sitter någon i tråden med erfarenhet? Såg iaf cleana ut men inget jag hört ett knyst om.
Grönt är rätt så trevligt
Le Jour gmt
![]()
Efter en lång dag med trädgårdsarbete så har man väl gjort sig förtjänt av en kall tysk. Fransmannen har såklart suttit på armen hela dagen.
![]()
Vilken tur!Tycker jag!
Om du mot förmodan inte skulle gilla länken kan du ju hojta till… Får annars bita i det sura äpplet och beställa en ny alternativt köpa en begagnad med länk. Svart vore kul testa med![]()
Vilken tur!Har inte hunnit testa den än men ska ha dig i åtanke! Måste bara hitta mitt verktyg så jag korta den, har inte sett det sen vi flyttade.
![]()
Det vet jag tyvärr inte men de ser ju onekligen väldigt lika ut så det skulle inte förvåna mig.Jag vet nog svaret egentligen, men är HGP:s länk identisk med wolbrook/douglas?
Har en pepsi jag köpt relativt nyligt här på forumet. Underbar!Införskaffade just denna, Galo Super 200. Någon här som har erfarenhet av det här märket? Tror bara det har funnits i ett par år och kommer från Australien.
![]()
Jag vet nog svaret egentligen, men är HGP:s länk identisk med wolbrook/douglas?
Det vet jag tyvärr inte men de ser ju onekligen väldigt lika ut så det skulle inte förvåna mig.![]()
Har samma, gillar den starkt, lite skön Blancpain-vibe men ändå något eget uttryck med urtavlan. De ska köra ett andra släpp på den nu 21 augusti.Införskaffade just denna, Galo Super 200. Någon här som har erfarenhet av det här märket? Tror bara det har funnits i ett par år och kommer från Australien.
![]()