Det är den enda.Är det vad du har i bronsväg eller finns där mer i gömmorna?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är den enda.Är det vad du har i bronsväg eller finns där mer i gömmorna?![]()
Har hört andra säga att det är mässing. Själv har jag egentligen ingen aning. "Brass" står det på siten och det översätts till mässing.Jag killgissar utan att ha läst om modellen, men generellt är mässing betydligt ljusare. Det där ser ut som CuSn8 brons.
I stand corrected, kollade själv precis också. Står det brass så är det mässing. Den enda mässing jag haft var en helson shark diver och den var sjukt mycket ljusare, nästan som gulguld.Har hört andra säga att det är mässing. Själv har jag egentligen ingen aning. "Brass" står det på siten och det översätts till mässing.
Steeldive har en del bronsare att välja mellan. Själv är jag mycket nöjd med bronsploppen från Steeldive.Finns det några tips på bra bronzare i 5000 kr klassen? Har kollat lite på Zelos men mycket av deras grejer är svåra att hitta.
Bilder för inspiration![]()
Tycker annars just dolda luggar med zulu blir nice, kanske ett grönt eller grått?![]()
Funderar på att sätta tillbaka länken på denna och ge den en chans som höstklocka. Gillade den verkligen först men sen tappade den lite, kanske pga hur stor den är, och så tog min Squale över. Men den ska nog få en chans till
Eller kanske ett rejält läder med gula sömmar?![]()
Funderar på att sätta tillbaka länken på denna och ge den en chans som höstklocka. Gillade den verkligen först men sen tappade den lite, kanske pga hur stor den är, och så tog min Squale över. Men den ska nog få en chans till
Tycker annars just dolda luggar med zulu blir nice, kanske ett grönt eller grått?
Eller kanske ett rejält läder med gula sömmar?
Tror det skulle vara snyggt.
![]()
StrapsCo Heavy Duty Men's Leather Watch Band w/ Stitching - Quick Release Strap | eBay
Finished with a high quality heavy-duty, brushed stainless steel pre-v buckle. Watch Buckles. Yellow Gold Tone Watch Bands. Two Tone Watch Bands. Watch Parts. Pin Remover Tools. Heavy Duty Leather Strap.share.google
Hitta precis denna, helt glömt bort detta märke. Fanns mkt bra där!![]()
![]()
Rodanian var ju råsnyggPolerar upp Rodanian lite så fota en affordable trio…![]()
![]()
![]()
![]()
Och på handleden C.K. Som jag försöker få bort bandet på och håller på att fila ned en redan liten skruvmejsel till mini för sjukt små skruvar som håller fast det![]()
![]()
Rodanian var ju råsnyggCK:n också
De flesta rätt, desto/svarta visare och index/pvdbezel och känns som helt okej pris ~4kDen var riktigt cool!