• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

LRM_20250903_194018.jpg

Vilken pjäs! Slutsåld tyvärr...

Fortis Novonaut N-42 AMADEE-24 limited edition

Bytte till länk igen på denna och insåg att jag gillar den ganska mycket ändå. Den bärs väldigt stort, mycket pga formen på boetten, den väger en hel del och länken är kanske inget att skriva hem om men den är ändå riktig bekväm. Tycker också fortfarande den är ganska snygg, den tickar på bra och den växer verkligen på en!

IMG_4681.jpeg

IMG_4679.jpeg

IMG_4680.jpeg

Gissningsvis har 9 av 10 medlemmar som är aktiva i tråden provat San Martins klockor.

Oftast utmärkt kvalitet och prisvärda klockor men designen lätt att känna igen från andra märken (inte specifikt den klockan du länkat). Gillar du den så kör på.
Köpte en röd sn0144 som är en egen design från SM då jag inte är superförtjust i homage. Just den klockan är outstanding för stålarna sätter oerhört bekvämt passar bra till svarta kläder. Den får mycket wristtime och då har jag en del andra (betydligt dyrare) klockor också. Annars överlag har SM hög finish på sina vad jag förstår.

Det är ett läder ifrån WatchGecko. Passar till allt jag testat. Grym kvalitet också!

Tillbaka
Topp