Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite oklart just nu. Får återkommaEcho/Neutras senaste var ju för attans balla! Med ytterboett på 42mm i keramik och kärnan av stål. Måste sluta snurra klockor snart…
![]()
![]()
![]()
![]()
Meeen btw, tar du in dessa @sekvens ?![]()
Landade i tisdags, suttit på sedan dess.
Otroligt nöjd och väldigt imponerad över kvalitet och finish
![]()
![]()
![]()
![]()
Landade i tisdags, suttit på sedan dess.
Otroligt nöjd och väldigt imponerad över kvalitet och finish
![]()
![]()
![]()
![]()
Den där såg väldigt trevlig ut!Bytte till mig denna idag, trevligt med brons igen![]()
![]()
Den har något. Storlek? Phoibos brukar väl vara lite större.Ny modell från phoibos, ser riktigt bra ut tycker jag![]()
![]()
40mm enligt hemsidan.Den har något. Storlek? Phoibos brukar väl vara lite större.
Den har något. Storlek? Phoibos brukar väl vara lite större.
Sjukt snygga! Speciellt ChrononLite oklart just nu. Får återkomma![]()
Borde vara så, övriga modeller har ju det, men inte helt säker.Sjukt snygga! Speciellt ChrononVet du om det är 20mm mellan luggarna?
Fin den där! Jag gillar att de höll ned storleken och inte frestats att göra den "jumbo-size". Har du köpt länken också? Jag är lite nyfiken på den...