TackMen vad är det för tank som ligger ovanpå? Riktigt fin, med ett piggt bandval.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackMen vad är det för tank som ligger ovanpå? Riktigt fin, med ett piggt bandval.
Inget jag hört om innan. Riktigt trevlig! Är det original band eller har du köpt till?TackDet är en Longines 1926 Heritage
![]()
Nej det är ett nytt band jag köpte nyligen, brukade köra på canvas, men min kom original på länk.Inget jag hört om innan. Riktigt trevlig! Är det original band eller har du köpt till?
Vad är det för band?Nej det är ett nytt band jag köpte nyligen, brukade köra på canvas, men min kom original på länk.
Det är ett val du gör vid beställning.Hej,
Någon som vet varför Helm Khuraburi finns med krona på olika sidor om boet? Har det något med årsmodell att göra?
Perfekt, står i tur att få beställa!Det är ett val du gör vid beställning.
Firat nyår med min kära mamma och hennes man som är klocknörd och gammal KS medlem (och tidigare väldigt aktiv i denna tråd). Han och jag satt i en timme och gick genom delar av hans samling, lite Squale, Christopher Ward, RLT, ett gäng Glycine Airmans samt denna Malm. Väldigt trevligt nyår.
![]()
Kul! Jag har haft en Khuraburi. Riktigt grym klocka som jag faktiskt saknar.Perfekt, står i tur att få beställa!
Nej han sa att han kikat på några men inte fastnat riktigt. Men det är lugnt, jag har med en hit som han kan få låna!Men ingen Vostok? Du får låna ut en till honom inför kvällens karaoke
![]()
Det är ett sånt härVad är det för band?![]()
Upptäckte att pantbanken hade en Khuraburi i webbshoppen igår. Tryckte på köpknappenKul! Jag har haft en Khuraburi. Riktigt grym klocka som jag faktiskt saknar.
God fortsättning
![]()
E.C.A Poseidon