Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Även sugen på denna... visst tål den lite vatten?
![]()
Jäklar vad läckert med vit tavla och limegrönt band. Svårmatchat men häftigt.Någon av dessa skulle kännas bra i sommar.
![]()
![]()
![]()
Härligt15ATM, så den är helt ok. För mig är den sommaren personifierad...och om man inte tyckte det innan lär man vara övertygad efter att ha tittat på Tudors fantastiska reklamfilm
Det blir nog ingen succé på campingen kanske, men på Kaprun eller Ibiza så....Jäklar vad läckert med vit tavla och limegrönt band. Svårmatchat men häftigt.
- Hur mycket är klockan?
Helt ok! Men frugan har numera mesh på sin Royal Steel.. Här är en bild på den med en av mina sommarklockor!Rolig tråd! Har undrat när årets skulle dyka upp
Tanken är att jag ska komplettera min Royal Steel med pärlemotavla och en länk. Och ha min Breitling som beater
Bild stulen av @RicVin (hoppas det var ok)![]()
![]()
Gick det inte att få loss några BoR?Jag ska, ett år efter alla andra, köra skiten ur min PADI i sommar!
![]()
Gillar inte den odugliga länken, så den får köras på Nato eller oyster!![]()
Gick det inte att få loss några BoR?
Meh?! Neeeeej!!Jo, men jag lutar nog mer åt ett vanligt oyster...eller?
Meh?! Neeeeej!!
:-OOkejrå, jag mailar väl yobokies och kollar!![]()
Dvd gbnVi ses på uteserveringarna braah
![]()