• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

-Stories Of Time i Stockholm

Jag köpte en Rolex 16600 av Stories of time i våras. Klockan var i det skick som kommunicerades. Efter köp har jag nu haft den hos auktoriserad Rolex serviceverkstad för en service (utan polering då klockan var helt mint).
Jag kunde ha väntat ett tag med service egentligen då den gick helt ok men kändes ändå vettigt med en ordentlig service på en nästan 20 år gammal klocka i mint skick som jag har för avsikt att behålla tillsvidare.

Inga anmärkningar från Rolex-verkstaden vid genomgång av klockan. Allt var autentiskt och inga konstigheter. Helt enligt kommunikationen med Aleks. Nu har jag alltså en 16600 från 2008 i nyskick med 2 års internationell Rolex-garanti. Tack @aleks för hjälpen att hitta just detta fina exemplar 👍

Sålt klocka med byte, otroligt proffsigt och trevligt bemötande. Gjorde affär på deras kontor i Stockholm och hoppas göra fler

ännu en affär genomförd med @Stories of Time. Känns skönt att ha en kontakt som man alltid kan lita på, där man vet att man får en grym klocka i bra skick till ett vettigt pris.
Jag har bara gott att säga om gänget. Från kommunikation och bemötande till service och garantivillkor etc. Allt är 10 av 10. Stories of Time är en förebild för hur affärer ska genomföras i modern tid.

Grymt från första kontakt till dess att klockan satt på min hand. Väldigt proffsigt i kommunikationen och paketeringen. Stort tack till Albin!

Smidig och trevlig kontakt med snabb återkoppling. Genomförde en F2F affär som involverade flera klockor, allting kändes väldigt proffesionellt och tryggt. 100% GG, skulle utan tvekan göra affärer med @Stories of Time igen.

Sålt klocka F2F till Albin, smidig och trevlig affär där allt gått som det ska, kommer göra fler affärer framöver!

Har i dagarna köpt från Stories.
Extremt bra och tevligt bemötande av @aleks. Proffesionell kommunikation, löpande uppdateringar, bra packat paket samt uppföljning av leverans. Rekommenderas starkt. 👌

Köpte en Rolex av Albin. Toppklass rakt igenom. Snabbt, smidigt och enkelt. Jag har aldrig varit i kontakt med någon som återkopplar snabbare genom hela processen. Ser fram emot fler affärer.

Jag har sålt en klocka till Stories of Time, och kan varmt rekommendera dem.
Snabbt, smidigt och säkert - inget krångel alls.

Jag har precis fått hjälp av @Stories of Time / Aleks, med en ganska stor tjänst som de absolut inte tjänade något på. Vi känner inte varann, men de ville hjälpa mig ändå. De tog då en risk/ett ansvar som jag slapp ta. Och gjorde detta av vänlighet.

Jag inser att detta låter kryptiskt, men jag vill inte skriva exakt vad det gäller, för då kanske dom får hundra liknande förfrågningar :)

Hur som helst, 10 poäng!

Precis gjort en deal med Aleks och superlativen tar inte slut. Så nöjd med helheten och kan varmt rekommendera dem. @Stories of Time

IMG_9147.jpeg

Köpt en klocka f2f av Albin. Otroligt nöjd. Lite kommunikationsproblem initialt (säkert mycket på grund av mig), men som han löste jävligt bra! 10/10!

Väldigt positiv upplevelse med @Stories of Time (Albin).
Transparent dialog, snabb återkoppling och en lösning som kändes fair för båda parter.
Precis så här ska en klockaffär gå till. Rekommenderas!

Tillbaka
Topp