Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, en god vän till mig, och som även är medlem här på KS för övrigt, har handlat/handlar där. Han har bara gott att säga om dem, seriösa och bra att ha att göra med.Hej
Ordet någon av er som har erfarenhet av att handla på https://storiesoftime.com/
Att handla pre-owned handlar mycket om att lite på säljaren och därför så har jag försökt hitta info om Stories Of Time i Stockholm;
men kan inte hitta så mycket bra info.
Tacksam för hjälp.
Med vänlig hälsning, J
Haha, om din vän har handlat av dom så borde väl han lämna ett omdöme.Hej, en god vän till mig, och som även är medlem här på KS för övrigt, har handlat/handlar där. Han har bara gott att säga om dem, seriösa och bra att ha att göra med.
Det var ju inte så snällt sagt. Vill bara delge vad jag hört. Tror inte han sett frågan, hade han gjort det så kanske han själv sagt nåt. Men som sagt, vet att han gjort affärer med dem. Jag har även varit i kontakt med dem själv, men då blev det ingen affär. Vi var för långt ifrån varandra prismässigt så jag kan inte ge någon mer närmare recension av egen erfarenhet.Haha, om din vän har handlat av dom så borde väl han lämna ett omdöme.
Försöker du jaga 50 inlägg.
Tycker bara det är konstigt att lämna omdöme när du inte har någon egen erfarenhet av affär.Det var ju inte så snällt sagt. Vill bara delge vad jag hört. Tror inte han sett frågan, hade han gjort det så kanske han själv sagt nåt. Men som sagt, vet att han gjort affärer med dem. Jag har även varit i kontakt med dem själv, men då blev det ingen affär. Vi var för långt ifrån varandra prismässigt så jag kan inte ge någon mer närmare recension av egen erfarenhet.