Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Baggy? Det är slim fit.Alldeles för baggy imo
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/denim-supply-ralph-lauren-field-cargo-pants-tan.htmlAlternativ till jeans?
Chinos blir för dressat, cargobyxor kanske? Inga mjukisar, det kan man inte gå runt med på stan.
Dockers alpha khaki, slim tapered. Enda chinosen jag har Finns hos NK, Åhléns city osv.Alternativ till jeans?
Chinos blir för dressat, cargobyxor kanske? Inga mjukisar, det kan man inte gå runt med på stan.
Kanske lite för mkt mjukis över det hela
Dom där ser ut att vara Precis min stil! Hur är dom i stl? Hittar inget om passform? Loose fit, regular osv. Passar dom även en som inte har storkben? Tränar en del & tyvärr är det jättesvårt att hitta byxor som funkar utom Gasp & Better Bodies då.https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/denim-supply-ralph-lauren-field-cargo-pants-tan.html
Dessa har jag fast i grönt, sjukt nöjd! lika skönt som att gå i mjukisar
Bra stuk!Knappt använt senaste yzy tillskottet, gör ju sig riktigt bra till annat svart
haha shit, den tiden kommer man ihåg. När alla sprang runt i evisu.. Men inte fan är dem så snygga#TBT
Hittade dessa när jag rensade lite i garderoben. Säkert typ 10 år gamla. Ijin Material, populära i samma veva som Evisu (vilka förövrigt gör rätt schyssta grejer fortfarande). Verkar dock ha försvunnit helt. Evisu säljs ju fortfarande (dock inte i Sverige?)
Tror dem räknas som slim fit, men jag tycker inte dem sitter så värst tight! nu är jag förvisso ganska klent byggd men ändåDom där ser ut att vara Precis min stil! Hur är dom i stl? Hittar inget om passform? Loose fit, regular osv. Passar dom även en som inte har storkben? Tränar en del & tyvärr är det jättesvårt att hitta byxor som funkar utom Gasp & Better Bodies då.
Fasen ja då kan jag nog glömma det. Jag är 180lång & väger runt 100kg.Tror dem räknas som slim fit, men jag tycker inte dem sitter så värst tight! nu är jag förvisso ganska klent byggd men ändå
180cm jag med men ca 70 pannor, har strl.29..Fasen ja då kan jag nog glömma det. Jag är 180lång & väger runt 100kg.
Nää.. Ingen höjdare med dubbelbrand/ logo.
Nää.. Ingen höjdare med dubbelbrand/ logo.
För liter bilder?
Stone Island
Pryda
Nudie
Ultraboost
Sertisub #dj
Självklart. Pryda fan?Bästa i hela outfitten är lätt pryda haaha