Jesus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan bra ben!Kollar damernas störtlopp i Gucci sliders, Nike tennis strumpor och hummel x arkaiv mjukisshorts. Snacka om fashion
Mkt bra
Lit!Då gillar du inte min LPU heller
Bra jävla tofflorKollar damernas störtlopp i Gucci sliders, Nike tennis strumpor och hummel x arkaiv mjukisshorts. Snacka om fashion
Tack! Columbian i storlek mediumGrym Tischa! Älskar Givenchy! Vad kör du för size? Columbian fit?
Tokdiggar dina UBs, grym colorway. Snyggt!Rock - Massimo dutti
Tröja - s.oliver
T-shirt - zara
Halsduk - acne
Jeans - zara
Skor - ultra boost multicolour
Skärp - LV
Klocka - OQDD
GLHF säger jag baraFet. Svår att få tag i? När släpps de?
Skulle tro att det är one of a kind??Fet. Svår att få tag i? När släpps de?
#fmlGLHF säger jag bara
Typ mest hypeade collaben Supreme gjort, resell kommer vara heeeeeelt
Den där har jag spanat på i åratal. Grymt najs, aldrig på rea .
Nanamica - Crusier jacket.
Kommer garanterat bli fler inköp från detta brand.
+1 på Saint James. The real deal! Armor Lux är någotslax hittepå i jämförelse. Men den grovstickade SJ-tröjan jag har går inte att använda. Så varm att jag brinner upp så fort jag kommer in någonstans.Nää.. Ingen höjdare med dubbelbrand/ logo.
Saint James är ett hett tips om man gillar randigt och den marina kopplingen
Den där har jag spanat på i åratal. Grymt najs, aldrig på rea .
I princip hela deras kollektion är grym. North Face Purple Label är ju helt Ol också, i ett lägre prissegment. White Mountainering gillar jag också, även om de skojar till det lite väl mycket ibland
Snygg färg du valt!
Grymt snygg, men är det inte ungefär samma jacka som cruisern?Tack Case, riktigt nöjd och perfekt för väder och vind.
Du borde kollat Norse store, körde rea på 3st olika färger av Nanamica crusier jacket.
Purple Label, har en del godbitar likså WM.
Gillar WM X Barbour samarbete, tidy✌
Annars så väntar jag på att kunna plocka upp denna EG modellen.
Magiskt bra imo.
Grymt snygg, men är det inte ungefär samma jacka som cruisern?
Vart är klockan?!Matchade lite
Jag visste att någon skulle frågaVart är klockan?!