Vet att GMT:n har ett tunnare case, men är alla Sub:s lika tjocka? Finns det någon/några ref som är tunnare?
Skickas från min iPhone 9 via Tapatalk
Så länge du håller dig borta ifrån de nya 6-siffriga referenserna är casen mindre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet att GMT:n har ett tunnare case, men är alla Sub:s lika tjocka? Finns det någon/några ref som är tunnare?
Så länge du håller dig borta ifrån de nya 6-siffriga referenserna är casen mindre
Jag tycker alla vintage subar har tunna midcase, det som gör dom tjocka är caseback och bezeln, det kanske skiljer lite i midcase på en vintage gmt vs sub men det är inte mycket!
Sub vs GMT. Subben är dock gammal och har ett riktigt tjockt verk som gör att boettlocket är djupare än på en vanlig 5513.Vet att GMT:n har ett tunnare case, men är alla Sub:s lika tjocka? Finns det någon/några ref som är tunnare?
Gmt med blå tavla finns inte