leben skrev:
+1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
leben skrev:
Norrlänningen skrev:Har man en gång provat en 16610 på handleden så vet man vad det innebär att ha en BEKVÄM klocka på sig. Jag tror att det är svårt att hitta en som är lika skön att bära.. :shock:
Genta skrev:Föredrar nya 116610 pga nya Glidelock-bandet, urtavlan och keramisk ring. Denna ständiga vilja att gräva där de står och förbättra en redan bra produkt. Förkroppsligar det som gör Rolex bra enligt min ringa mening.
slimjim skrev:16610 med motiveringen att: Som det sett ut, skall det se ut!
David skrev:slimjim skrev:16610 med motiveringen att: Som det sett ut, skall det se ut!
Hm, missat att 16610:an har såna där moderna vitguldsindex, kronskydd och alldeles för lite skrammel i länken, för att inte tala om datum med bubbla?
Fred72 skrev:Enkelt. Jag skulle köpa båda och prova någon vecka, sedan skulle jag kasta den jag tyckte minst om.
//Fred
Criss Cross skrev:Tycker att gamlingen är lite mer harmonisk. Lite mindre passar mig bättre.
Asplund skrev:16610 = 16 röster
116610 = 15 röster