Därför priset på en feet first som har en skada är stabilt. Det är ingen unik klocka som rusar på en auktion men det kanske du inte känner till?- Varför skriver du att han får lika mycket betalt här som vid en auktionsförsäljning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Därför priset på en feet first som har en skada är stabilt. Det är ingen unik klocka som rusar på en auktion men det kanske du inte känner till?- Varför skriver du att han får lika mycket betalt här som vid en auktionsförsäljning?
- Men, du vet inte. Faktor X finns och kan mycket möjligt inträffa under en auktion. Så ditt uttalande är fullständigt befängt. Något prisrekord är det inte tal om, men så mycket betalt som möjligt.
- Då ska du få äran att här berätta försäljningspriset på detta ur på en auktion. Vad kommer slutpriset bli på exempelvis Kaplans?
Ja det är ju lite upp till vad köpare vill betala, men att tro att den går norr om 120 är nog osannolikt.- Nå vad blir slutpriset?
Det skriv ett befängt påstående som är direkt felaktigt, till en gubbe som vill ha rådgivning om sin Rolex. Nu håller vi oss till tråden och faktor X och vad slutpriset kan bli - vad menar du att det blir på en auktion?
Skulle säga att en icke perfektklocka har större risk än reward på en auktion. Men vad vet jag..
- Senaste objektet jag förmedlade var en Marinkronometer med uppskattat värde omkring 100.000 SEK. Lyckades förhandla avgifterna till 18% och det såldes till en japansk köpare för 226.000 SEK. Faktor X kom in i bilden.
- Är det i den videon som slutpriset avslöjas?
Vad har ovanstående att göra med rödsubben?- Senaste objektet jag förmedlade var en Marinkronometer med uppskattat värde omkring 100.000 SEK. Lyckades förhandla avgifterna till 18% och det såldes till en japansk köpare för 226.000 SEK. Faktor X kom in i bilden.
.
- Faktor X på en eventuell auktion, allt kan inträffa på en auktion med variationer i pris. Kan komma in en gubbe som bestämmer sig för att den ska jag ha i det slitna skicket, och har gott om pengar.
Personligen tycker jag du balanserar på gränsen till rent lotteri med ditt resonemang. TS kan ju lika gärna köpa en trisslott så kanske han vinner tillräckligt med pengar för att klara sommaren utan att behöva sälja klockan. X-faktorn du vet..
- Faktor X på en eventuell auktion, allt kan inträffa på en auktion med variationer i pris. Kan komma in en gubbe som bestämmer sig för att den ska jag ha i det slitna skicket, och har gott om pengar.
Och det kan komma in ingen gubbe som vill köpa den för utrop. Eller så sätter kaplans ett relativt lågt utrop som de har en benägenhet att göra och så vill bara en gubbe köpa den och så går det lågt. Allt kan hända på auktion så det är upp till säljaren hur ok man är att chansa. Men nu ville ju säljaren ha pengar till sommaren så då är ju inte kaplans ett alternativ ändå. Kaplans kan ju vara aktuellt ur ett värdeperspektiv dock..