jwh
Basic
Bra val!Äntligen med i klubben! Velade ett tag mellan 14060 och 114060, men gick till slut på det enkla och bekväma valet. Galet nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val!Äntligen med i klubben! Velade ett tag mellan 14060 och 114060, men gick till slut på det enkla och bekväma valet. Galet nöjd!
Obehagligt nej don får vara hemmaAng det här med "Tool watch". Var ju tvungen och gymma med sub:en. Hur många av er tränar med er klocka? Bjuder på lite gym bilder hahaha (ta bilderna med en nypa salt)... (1:a passet på 1 månad samt första för i år)..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bästa subbenGodnatt boys![]()
Jag harIngen på forumet som har en 116613LN ?
![]()
Ville se lite bilder bara![]()
Jag harnågot du undrar över?
Men va noga vi var...Grått nato på 114060, hur snyggt som helst..![]()
Experimenterar. Hittar verkligen inget fel på att bära Sub:en på nato..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag med. Nu med bond nato, har köpt ett sand/beige camo och khaki grön. Tror det kommer bli sjukt snyggt..tack föressten.Jag tycker det ser bra ut!
Här är anledningen varför JAG gillar "no-date". James bond förstörde allt..Dubbelpost, sorry. Men måste ju köra en "Bond a.k.a Goldfinger"..![]()
![]()
![]()
Personligen har jag svårt med Nato, men gillar du så kör baraHär är anledningen varför JAG gillar "no-date". James bond förstörde allt..![]()
Varför citerar du och svarar på dig själv hela tiden? Du vet att du kan ändra inlägg va?Här är anledningen varför JAG gillar "no-date". James bond förstörde allt..![]()
För att du ska ha nåt och fråga om..Varför citerar du och svarar på dig själv hela tiden? Du vet att du kan ändra inlägg va?
Lär dig använda forumets funktioner istället för att lipa nu återigen. Man hoppas på något nytt när man kollar tråden men det är samma eviga spammande.För att du ska ha nåt och fråga om..
Lär dig använda forumets funktioner istället för att lipa nu återigen. Man hoppas på något nytt när man kollar tråden men det är samma eviga spammande.
Undrar vem som lipar här. Känns det jobbigt och läsa, LÄÄÄS INTE!!Lär dig använda forumets funktioner istället för att lipa nu återigen. Man hoppas på något nytt när man kollar tråden men det är samma eviga spammande.
Samma eviga argument.. Det går inte ens att diskutera med dig med tanke på nivån du lägger dig på. Jag gav dig ett vettigt konstruktivt förslag i och med att man kan redigera inläggen i efterhand. Alltid ska du måla in dig i ett hörn som ett offer när man bemöter dig, oavsett på vilket sätt och det är inte första gången detta uppdagas.Undrar vem som lipar här. Känns det jobbigt och läs, LÄÄÄS INTE!!
![]()
Gröna skönheten![]()
Bästa kombon, Sub på originallänken![]()