Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen! Dessutom ett stort grattis till nyförvärvet.Äntligen med i klubben! Velade ett tag mellan 14060 och 114060, men gick till slut på det enkla och bekväma valet. Galet nöjd!
Tack!! Känns som att det inte är den sista Rolexen för min del...Välkommen! Dessutom ett stort grattis till nyförvärvet.![]()
Välkommen in i värmen!Äntligen med i klubben! Velade ett tag mellan 14060 och 114060, men gick till slut på det enkla och bekväma valet. Galet nöjd!
Once you pop, u never stopTack!! Känns som att det inte är den sista Rolexen för min del...
Härligt. Värme var ordet. Stekheta klockor dessa subs om du frågar migÄntligen med i klubben! Velade ett tag mellan 14060 och 114060, men gick till slut på det enkla och bekväma valet. Galet nöjd!
Äntligen med i klubben! Velade ett tag mellan 14060 och 114060, men gick till slut på det enkla och bekväma valet. Galet nöjd!
Once you pop, u never stopStort grattis!
Härligt. Värme var ordet. Stekheta klockor dessa subs om du frågar mig
![]()
Bra val och välkommen in i värmen![]()
Tycker det är skönt med RubberB men inget kan jämföras med länken! Badperioden är gummi niceTack alla! Vad tycker ni om 114060 på Rubber B - funkar det med tanke på de bredare luggarna eller ser bandet mesigt ut?
Jag har inget RubberB till min sub, men jag har ett till min Deepsea. På sommaren kan det vara lite ballt att variera, men jag saknar alltid tyngden av helheten när jag kör gummi.Tack alla! Vad tycker ni om 114060 på Rubber B - funkar det med tanke på de bredare luggarna eller ser bandet mesigt ut?
Ingen Rubber B men Everest.Tack alla! Vad tycker ni om 114060 på Rubber B - funkar det med tanke på de bredare luggarna eller ser bandet mesigt ut?
![]()
Ingen Rubber B men Everest.![]()
![]()
![]()
![]()
Provade med bond nato. Tycker det funkar om man har rätt färg. Tänkte köpa rätt..Snyggt! Hur är det med nato, funkar det bra med luggarna?
Snyggt! Hur är det med nato, funkar det bra med luggarna?
Det ser absolut ut att funka! Jag tycker att luggarna upplevs lite smalare i verkligheten än vad de ibland ser ut på bild. Man kanske skulle testa att sätta den på gummi eller nato.Provade med bond nato. Tycker det funkar om man har rätt färg. Tänkte köpa rätt..![]()
![]()
Nato på 4- och 5-siffrig sub funkar alldeles utmärkt dock!Inte nato på sub
Jag vet att folk kört på svart och att det ser okej ut. Men inte tusan köpte du en sub för att se okej ut![]()
James bond hade på nato..Inte nato på sub
Jag vet att folk kört på svart och att det ser okej ut. Men inte tusan köpte du en sub för att se okej ut![]()
Tycker du att det såg bra ut?James bond hade på nato..![]()
Inte 6-siffrig.James bond hade på nato..![]()
Det som är grejjen ju. Fult så det blir snyggt. Kult..Tycker du att det såg bra ut?
![]()
Nato på 4- och 5-siffrig sub funkar alldeles utmärkt dock!
Kul grej förresten, förra sommaren såg jag en gammal tant, typ 70+, med en sub på olivgrönt nato. Så jävla ballt.
Tycker själv gummi är väldigt fult på femsiffrigaMöjligen till de smalare luggarna och alu bezel. Men jag skulle ändå aldrig slänga på ett nato. Mest för att det per faktum inte blir snyggare än länk eller gummi. Bara min åsikt![]()
???Jo, James Bond hade en 114060 som jag minns filmerna. Särskilt de tidiga. Visst, det hade sett ännu bättre ut om han fixat rätt bredd på natot. Tycker ändå det flyger.
Jag skojade naturligtvis.
Är detta Bond? Härregud vafan tänkte dom med?Tycker du att det såg bra ut?
![]()
Man tager vad man haver?Är detta Bond? Härregud vafan tänkte dom med?![]()
James bond hade på nato..![]()
Nä Sean Connery bar Rolex 6538 i filmen "From Russia with Love" samt "Goldfinger". Sen har 5512 eller 5513 burits i filmerna samt 16610 av Timhoty Dalton..Jo, James Bond hade en 114060 som jag minns filmerna. Särskilt de tidiga. Visst, det hade sett ännu bättre ut om han fixat rätt bredd på natot. Tycker ändå det flyger.