• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Äntligen med i klubben! Velade ett tag mellan 14060 och 114060, men gick till slut på det enkla och bekväma valet. Galet nöjd!

Bilagor

• 2E4B1EEE-126B-41D2-854D-3A7A8E299BCD.jpeg
    2E4B1EEE-126B-41D2-854D-3A7A8E299BCD.jpeg
    169.2 KB · Visningar: 116
Nato på 4- och 5-siffrig sub funkar alldeles utmärkt dock!

Kul grej förresten, förra sommaren såg jag en gammal tant, typ 70+, med en sub på olivgrönt nato. Så jävla ballt.

Möjligen till de smalare luggarna och alu bezel. Men jag skulle ändå aldrig slänga på ett nato. Mest för att det per faktum inte blir snyggare än länk eller gummi. Bara min åsikt :)

Jo, James Bond hade en 114060 som jag minns filmerna. Särskilt de tidiga. Visst, det hade sett ännu bättre ut om han fixat rätt bredd på natot. Tycker ändå det flyger.

Möjligen till de smalare luggarna och alu bezel. Men jag skulle ändå aldrig slänga på ett nato. Mest för att det per faktum inte blir snyggare än länk eller gummi. Bara min åsikt :)
Tycker själv gummi är väldigt fult på femsiffriga
Nato funkar svinbra på femsiffrig (tycker jag) :)

Jo, James Bond hade en 114060 som jag minns filmerna. Särskilt de tidiga. Visst, det hade sett ännu bättre ut om han fixat rätt bredd på natot. Tycker ändå det flyger.
Nä Sean Connery bar Rolex 6538 i filmen "From Russia with Love" samt "Goldfinger". Sen har 5512 eller 5513 burits i filmerna samt 16610 av Timhoty Dalton..

Tillbaka
Topp