Subs ....anyone?
![]()
My goodness.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Subs ....anyone?
![]()
Subs ....anyone?
![]()
Jävligt bra på stållänk!
Oj. Svårt, tycker dock en 14060 är riktigt fin, med två raders text. Sedan hade det vart coolt att sätta i svart tavla och ring på en 116619 och matta länkenDu har ju en drös Subbar, vilken är din favorit om du måste välja en?
Oj. Svårt, tycker dock en 14060 är riktigt fin, med två raders text. Sedan hade det vart coolt att sätta i svart tavla och ring på en 116619 och matta länken![]()
Oj. Svårt, tycker dock en 14060 är riktigt fin, med två raders text. Sedan hade det vart coolt att sätta i svart tavla och ring på en 116619 och matta länken![]()
Tavlan är snuskigt bra på den där! Resten är helt ok också förståsFattigmanssub
![]()
![]()
Älskar tavlan som liknar sammet, lollipopsekundvisaren och det solkysta insertet...
Jävligt bra på stållänk!
Dyrare hobby för henne än för mig o mina klockor.. ;-)
Tack! Det ända jag inte är helt nöjd med är väl visarna, men som helhet supernöjdTavlan är snuskigt bra på den där! Resten är helt ok också förstås
Hur går det med länk?
Så clean 2-linern är...![]()
Skönt att vara hemma i Sverige igen!
Lite synd på möglet så klart, men det är inte värre än att man överleverTack! Det ända jag inte är helt nöjd med är väl visarna, men som helhet supernöjd
Länken är (förhoppningsvis) på ett utlämningsställe i Oslo med min förra chefs namn på![]()
![]()
Blå TT är Rolex sommarkatt, TT är dock hetare än på många år, yes.Tycker denna börjar bli vanligare och vanligare på forumet, varit ganska sval tidigare
![]()
Varför inte kanske en 16800?! Vintagefeeling fast med moderna finesser såsom safirglas.Grubblar och funderar över vilken sub jag ska köpa inom en snar framtid... 1680, 16610 eller 116610?
Tanken är att ha klockan för resten av livet så att ha orginalset vore trevligt för framtiden. Är även förtjust i vintage men gillar idéen av att slita in grejer själv. Vad kan man gå på förutom rent rakt av smak? Alla tre modeller bör väl hålla en livsstid eller två. Vad tycker Klocksnack?
Varför inte kanske en 16800?! Vintagefeeling fast med moderna finesser såsom safirglas.
Snyggt! Saknas helguld dockSubs ....anyone?
![]()