• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Min första 5 siffriga Sub :)
A4EE855A-1B29-4DB7-A73E-EEDA26753AB0.jpeg
Grattis! Maxidail på den ju så ingen riktig 5:a ;)

• Like
Reactions: Bas
Tycker absolut du ska köpa ett :) klockan blir så bekväm att ha på sig och passar perfekt för lite hårdare användning. Är dessutom så simpelt att byta mellan länken och gummit, lätt att skita efter dagshumöret :D
Beställde du från hemsidan?
Tänkte om du visste vart dom skickar ifrån, mest så man vet ifall man åker på moms och tull också ovan på listpriset :)

Efter en snabb googling såg jag även att forumsponsern NymansUr är återförsäljare för RubberB
Jag tror tyvärr inte att dem är det längre, skulle köpa ett till min exp 2 där och då sa säljaren att dem skulle sluta med det och kunde inte ta hem ett. Detta var för kanske en månad sen.

Jeppsson Ortegas första var allt annat än rätt, sedan att den gör sig bäst utan bezel talar för sig självt..

Tillbaka
Topp