Bas
Diamant
Dom båda har sin charm helt klart.Så mycket bättre än Hulken
Efter två Hulk så var det dags att slå till på originalet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom båda har sin charm helt klart.Så mycket bättre än Hulken
Dom båda har sin charm helt klart.
Efter två Hulk så var det dags att slå till på originalet
Den har jag i bankfacketOriginalet är ju steinharts med grön vridning
Grattis! Maxidail på den ju så ingen riktig 5:aMin första 5 siffriga Sub
Bästa av två världar helt enkeltGrattis! Maxidail på den ju så ingen riktig 5:a
Ser bra ut! Har varit sugen ett tag men inte riktigt tagit steget än då jag egentligen är lite skeptisk, men ombyte förnöjer säger man ju
Bluesy på Rubber B, premiär och nöjd med resultatet!
Tycker absolut du ska köpa ett klockan blir så bekväm att ha på sig och passar perfekt för lite hårdare användning. Är dessutom så simpelt att byta mellan länken och gummit, lätt att skita efter dagshumöretSer bra ut! Har varit sugen ett tag men inte riktigt tagit steget än då jag egentligen är lite skeptisk, men ombyte förnöjer säger man ju
Beställde du från hemsidan?Tycker absolut du ska köpa ett klockan blir så bekväm att ha på sig och passar perfekt för lite hårdare användning. Är dessutom så simpelt att byta mellan länken och gummit, lätt att skita efter dagshumöret
Köpte mitt av en här på forumet. När jag letade efter RubberB så hittade jag däremot säljare på nätet från Danmark om du vill slippa tullBeställde du från hemsidan?
Tänkte om du visste vart dom skickar ifrån, mest så man vet ifall man åker på moms och tull också ovan på listpriset
Skicket ser fint ut!1680 jr
Efter en snabb googling såg jag även att forumsponsern NymansUr är återförsäljare för RubberBKöpte mitt av en här på forumet. När jag letade efter RubberB så hittade jag däremot säljare på nätet från Danmark om du vill slippa tull
Jag tror tyvärr inte att dem är det längre, skulle köpa ett till min exp 2 där och då sa säljaren att dem skulle sluta med det och kunde inte ta hem ett. Detta var för kanske en månad sen.Efter en snabb googling såg jag även att forumsponsern NymansUr är återförsäljare för RubberB
Alright, tristJag tror tyvärr inte att dem är det längre, skulle köpa ett till min exp 2 där och då sa säljaren att dem skulle sluta med det och kunde inte ta hem ett. Detta var för kanske en månad sen.
Den är otroligt fin. Hel, jämn och krämig patina. Få 76100 är i så pass bra skick som denna.Skicket ser fint ut!
Som en 5:a ska se utGrattis! Maxidail på den ju så ingen riktig 5:a
Riktigt fin. Det enda som kan förstöra den är lite röd text på tavlan.Kör också rödsub Jr
Den där klassar ju in på nationaldagstråden!
Bluesy på Rubber B, premiär och nöjd med resultatet!
GrattisMin första 5 siffriga Sub
Nej nejSå mycket bättre än Hulken
Känns lite onödigt att betala premium för att sedan göra om klockan till en vanlig Sub...Är det ingen som kör kermit fast med svart insert?
Det är ju maxidial man vill åt såklart. Maxidial och femsiffrig boettKänns lite onödigt att betala premium för att sedan göra om klockan till en vanlig Sub...
Är det ingen som kör kermit fast med svart insert?
Är ju inte alla som pröjsat premium. Vet att @Nicke L rockar svart insert när han vill känna sig hårdKänns lite onödigt att betala premium för att sedan göra om klockan till en vanlig Sub...